انهدام باند سارقان احشام در همدان با 36 فقره سرقت

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی، مأموران موفق به شناسایی باند سارقان سابقه دار احشام و دستگیری 2 نفر از اعضای آن شدند که این افراد به سرقت Stealing احشام در سطح شهرستان های استان همدان اعتراف کردند.

وی یادآوری کرد: با توجه به تحقیقات به عمل آمده از محل سرقت ها، مشخص شد تعداد سارقان 3 نفر است و دستگیری دیگر همدست آن ها در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس Police آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا با تعامل لازم با پلیس آگاهی استان کرمانشاه، یکی از اعضای باند شناسایی شد که این فرد دارای سابقه سرقت مسلحانه بود.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با پیگیری های مستمر و مراقبت های شبانه روزی برای شناسایی محل اختفا و دستگیری متهم، مشخص شد اعضای این باند در سطح استان های غرب کشور از جمله همدان، اراک و سنندج به سرقت احشام اقدام می کنند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی و همکاری پلیس آگاهی کرمانشاه، متهم در یک عملیات غافلگیرانه و در حال ارتکاب سرقت دستگیر و به همدان منتقل شد.

وی اضافه کرد: با توجه به مستندات جمع آوری شده فرد یاد شده به 36 فقره سرقت احشام در شهرستان های ملایر، نهاوند، اسدآباد ،فامنین و بهار با کمک همدستانش اعتراف کرد.

وی گفت: تمامی محل های سرقت و مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

بر اساس آمارهای اعلام شده انتظامی، نرخ سرقت در همدان امسال 29 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟