وقتی وارد اتاق خواب کیومرث شدم خشکم زد / او شب ها با زنان خیابانی بود + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از 6 تیر ماه سال 93 به دنبال تماس یک مرد خدمتکار با پلیس Police در دستور کار قرار گرفت. مرد خدمتکار به پلیس گفت: مدتی است در خانه یک مرد تنها به نام کیومرث به عنوان نظافتچی کار می کنم. صبح وقتی برای نظافت به خانه مرد تنها رفتم با جنازه خونین او روبه رو شدم.

به دنبال اظهارات این مرد پلیس به قربانگاه رفت با پیکر خونین کیومرث 55 ساله در اتاق خوابش در خیابان فاطمی روبه رو شد. شواهد نشان می داد این مرد که بعد از سفر همسر و دختر و پسرش به آمریکا به تنهایی زندگی می کرد با ضربه های جسم سخت به سرش کشته شده و به گاوصندوق وی دستبرد زده شده است.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از خدمتکارهای قربانی پرداخت و دریافت مقتول با یکی از دوستانش به نام حسین رفت و آمد داشت و به تازگی دو دانگ از خانه اش را نیز به نام او سند زده بود. با افشای این ماجرا حسین نیز تحت بازجویی قرار گرفت.

این مرد 53 ساله که خودش را از مرگ دوست صمیمی اش غمزده نشان می‌داد در بازجویی های بعدی به اجیر کردن کارگرش برای کشتن Killing دوست پولدارش اعتراف کرد و پرده از این جنایت Crime برداشت.

حسین گفت: چون می دانستم کیومرث پولدار است نقشه قتل Murder او را کشیدم و برای اجرای نقشه از کارگرم به نام علی کمک گرفتم. من کلید خانه کیومرث را در اختیار علی قرار دادم و او کیومرث را کشت. به دنبال اعترافهای این مرد علی نیز بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

این متهم گفت: کارگر حسین بودم. او آنقدر با حرف‌هایش مرا وسوسه کرد تا قبول کردم نقشه قتل مرد پولدار را اجرا کنم.

در حالی که برای علی وحسین کیفرخواست صادر شده بود پسر و دختر قربانی که مقیم آمریکا هستند با ارسال نامه‌ای اعلام گذشت کردند و گفتند حاضر به قصاص علی نیستند و نسبت به او اعلام گذشت می کنند. به این ترتیب علی از قصاص رهایی یافت و از جنبه عمومی جرم Crime به ۱۰ سال زندان Prison محکوم شد. اما با توجه به اینکه پسر و دختر قربانی نسبت به حسین اعلام گذشت نکرده بودند قضات دادگاه وی را به اتهام معاونت در قتل و معاونت در سرقت Stealing به ۱۱ سال زندان محکوم کردند.حکم در دیوان عالی کشور قطعی شده بود که حسین توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمدباقرقربانزاده و با حضور یک مستشار برگزار شد متهم به دفاع پرداخت و گفت:من و کیومرث از سالها پیش باهم دوست بودیم .او مرد پولداری بود و به تازگی در ازای شراکتمان دو دانگ از خانه اش را به نامم سند زده بود. اما از وقتی همسر و دو فرزندش مقیم آمریکا شده بودند رفتارهایش تغییر کرده بود .او با زنان خیابانی در ارتباط بود و من از این ماجرا ناراحت بودم .چند بار به او تذکر دادم اما گوشش بدهکار نبود به همین خاطر نقشه قتل او را کشیدم و برای اجرای آن از کارگرم کمک گرفتم.

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: روزی که قصد داشتم همراه خانواده ام برای سفر به شمال کشور بروم کلید خانه کیومرث را به علی دادم. او هم طبق نقشه وارد خانه شد و با میله آهنی به سر او زد . سپس او را با پیچیدن پارچه دور گردنش خفه کرد. علی پول ، طلا و همه اسنادی را که داخل گاوصندوق بود دزدید و آنها را به من داد. قرار بود پول ها را بین خودمان تقسیم کنیم اما خیلی زود بازداشت شدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: قبلا تحت فشار گفته بودم با انگیزه مالی نقشه قتل دوستم را کشیدم اما حالا می گویم به خاطر رفتارهای بد کیومرث تصمیم به قتل او گرفتم. حالا فقط به خاطر دو دخترم که دم بخت هستند تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوید.

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم جالب دادگاه قم برای مردی که زنش را بدکاره نامیده بود!

این مرد را می شناسید ؟ او چند ماه پیش می خواست مدافع حرم شود +عکس

بلایی شومی که بر سر سوپراستار زن در حمام آمد + عکس

ماجرای عکس از محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که جهانی شد + عکس

خواهر 27 ساله ام با یک مرد همخوابی می کرد/ او را با تبر کشتم!

دزد فراری وزارت نفت ایران شماره رند 7 میلیاردتومانی دارد

قائدی در دادگاه : دختری که داخل ماشینم بود را نمی شناسم! / لیلی از کجا آمد؟ +فیلم و عکس

خودکشی دختر 16 ساله در رضوانشهر / او از طبقه دوم به پایان پرید

نیمه شب پس از دعوا با شوهرم، فرشاد تماس گرفت و من حسابی خودم را باختم!

به خاطر المیرا قتل را گردن گرفتم! / زن خائن برای شوهرش نقشه کشیده بود + عکس

سورپرایز شدن معلم مدرسه باغچه‌بان از سوی دانش آموزان ناشنوا+فیلم

عروس شیطان صفت پدرشوهرش را بیشتر از شوهرش دوست داشت!

 

کدخبر: 360721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟