به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ امید اسماعیلی، رئیس پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدرتهران گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر توزیع عمده مواد مخدر Drugs توسط یکی از مواد فروشان سابقه دار در محله نظام آباد تهران، رسیدگی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تشریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران این یگان، تحقیقات گسترده پلیسی خود را در رابطه صحت و سقم موضوع از سر گرفتند و پس از تلاش های شبانه روزی کار پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در نزدیکی خیابان نامجو شناسایی و مشخص شد که خبر صحت دارد.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: در خلال تحقیقات صورت گرفته و با زیر نظر گرفتن منزل متهم مشخص شد سوژه مقادیر قابل توجه ای تریاک خریداری و قصد دارد آن را به فروش برساند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از جمع بندی اقدامات انجام شده نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهم اخذ شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی از ماموران مجرب ظهر روز گذشته برای دستگیری متهم به مخفیگاهش اعزام و ماموران اعزامی موفق شدند وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از انباری پارکینک خانه اش مقدار 16 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی کشف کنند.

رئیس پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: در بازرسی از خانه متهم، ماموران با تنظیم صورتجلسه، متهم را به همراه اموال مکشوفه به پایگاه منتقل و پس از بازجوئی های فنی متهم به خرید و فروش مواد مخدر در محدوده نظام آباد تهران اعتراف کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 360657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟