به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرگرد ایوب صالحی رییس کلانتری 208 پایانه مسافربری جنوب گفت: تعدادی ازمسافران پایانه جنوب به کلانتری مراجعه و نسبت به سرقت Stealing گوشی همراهشان شکایت داشتند. شکات که اظهار می کردند که در داخل سالن پایانه منتظر اتوبوس و در حال خرید بلیط بودند که گوشی های همراهشان به سرقت رفته است. تحقیق در این خصوص آغاز شد و ماموران دریافتند که سرقت توسط یک نفر یا یک باند انجام گرفته است.

تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران با افزایش گشت های نا محسوس و محسوس متوجه رفتار مشکوک راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت شدند.

وی با اشاره به استعلام پلاک انتظامی موتورسیکلت بیان داشت: در استعلام صورت گرفته مشخص شد که موتورسیکلت مسروقه است و بلافاصله ماموران به تعقیب آنان پرداختند.

متهمان که وارد سالن مسافربری شده بودند در یک عملیات پلیسی، هر دو سارق دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تعداد دو جلد شناسنامه و تعداد 6 دستگاه گوشی همراه کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: هر دو سارق به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل و پس از شناسایی تعدادی از مالباختگان، برای سیر مراحل قانونی در اختیار پایگاه هفتم پلیس Police آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 360641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟