شرور معروف به مسلم شکارچی در کوه های کرج دستگیر شد + عکس

اوایل آذر امسال سرقت Stealing مسلحانه‌ای در حوالی ملارد کرج به پلیس Police گزارش شد. بررسی‌های مقدماتی نشان داد یکی از اراذل معروف کرج به نام «مسلم شکارچی»-35ساله- از مرد جوانی زورگیری کرده و درجریان درگیری، با شلیک به‌ سمت طعمه‌اش متواری شده است.

جوان مجروح پس از این درگیری به بیمارستان انتقال یافت اما به‌دلیل خونریزی شدید جان باخت. کارآگاهان پلیس جنایی کرج که تحقیقات خود را برای دستگیری جنایتکارفراری آغاز کرده بودند با ردیابی‌های تخصصی پی بردند جنایتکار فراری در کوه‌های البرز مخفی شده است.

به‌همین خاطر پس ازشناسایی دقیق مخفیگاهش، آنجا را محاصره کردند.اما جنایتکار شرور که متوجه حضور مأموران شده بود با شلیک‌های پی در پی سعی در فرار Escape داشت ولی راه به جایی نبرد و مجبور به تسلیم شد.

سرهنگ صفایی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهم که به «مسلم شکارچی» معروف بود، از متهمان سابقه دار کرج است که پیش از این نیز به اتهام زورگیری و سرقت، ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت بارها دستگیر شده بود. در حال حاضر او به جرم Crime تجاوز به عنف و قتل Murder تحت بازجویی قرار دارد و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 360412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟