وقتی مرد 67 ساله تهرانی به زن دومش شک کرد / تماس های مرموز داشت! +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و از طرف اولیای دم برای متهم حکم قصاص خواست.

سپس متهم سالخورده روبه روی قضات ایستاده و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: نانوا بودم و ۶ فرزند داشتم. اما وقتی همسرم فوت شد با طلعت ازدواج کردم. او در بیمارستان به عنوان خدمه کار می‌کرد. او را با مهریه ۱۱۴ سکه به عقد خودم درآوردم و او بعد از مدت کوتاهی از من خواست تا دو دانگ از خانه ام را به نامش سند بزنم و من هم قبول کردم.

متهم 67 ساله ادامه داد: مدتی بود طلعت دیگر مانند قبل به من اهمیت نمی داد. احساس می کردم او به من خیانت Cheat کرده و با کسی در ارتباط است. به همین خاطر چند بار با او صحبت کردم اما هر بار با بی اعتنایی جوابم را می داد. من از اینکه دو دانگ از خانه ام را به نامش سند زده بودم ناراحت بودم.

تا اینکه آخرین بار 24 تیر ماه سال ۹۴ بود که تلفن موبایل طلعت زنگ خورد اما پاسخ تلفن را نداد. از او خواستم تا جواب بدهد اما گوش نکرد. چند بار دیگر هم یک ناشناس با موبایل همسرم تماس گرفت. من که عصبانی شده بودم با او درگیر شدم و یک سیلی به صورتش زدم. همان موقع سر همسرم با مبل برخورد کرد و از سرش خون جاری شد . من از شدت عصبانیت خانه را ترک کردم اما چند ساعت بعد وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم طلعت نفس نمی کشد .این مرد در پاسخ به سوال قضات دادگاه درباره آثار کبودی و جراحات روی بدن قربانی گفت: من فقط یک ضربه به همسرم زدم و نمی‌دانم آثار جراحت و کبودی چطور ایجاد شده است . قبلا در اداره آگاهی هم گفته بودم یک سیلی به صورت او زده ام . اما باور کنید ضربه کشنده نبود. مرگ همسرم یک اتفاق تلخ بود.

وی در حالی که اشک می ریخت گفت: من واقعا طلعت را دوست داشتم و هیچ وقت راضی به مرگ او نبودم. حالا هم برای هر مجراتی که دادگاه برایم در نظر بگیرد آماده هستم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 360339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟