سی ان ان: چهار افسر پلیس نظاره گر حادثه تیراندازی درمدرسه فلوریدا بودند

سی ان ان افزود: تاکنون مشخص شده که چهار افسر پلیس Police در صحنه حادثه Incident تیراندازی استونمن داگلاس در 'پارکلند' ایالت فلوریدا که در آن 17نفر کشته و 14 تن دیگر مجروح شدند، حضور داشتند که اقدام به ورود به ساختمان این دبیرستان که واقعه ای خونبار در آن درجریان بود و درگیر شدن با ضارب را انجام ندادند.

سی ان ان درادامه گزارش داد: به گفته کلانتر بخش 'براوارد' (Broward County)، حادثه تیراندازی در دبیرستان استونمن داگلاس به مدت چهار دقیقه به طول انجامیده است.

این رسانه تصویری آمریکاافزود: تصاویر دوربین های مداربسته دبیرستان استونمن داگلاس نشان می دهد که 'اسکات پترسون' (Scot Peterson) افسر پلیس به جای آنکه وارد دبیرستان شده و با فرد ضارب درگیر شود، در کنار ساختمان دبیرستان ایستاده بود.

سی ان ان ادامه داد: اکثر والدین خشمگین می گویند که پترسون بیشتر نگران بازنشستگی خود بوده تا اینکه به انجام وظیفه حمایت از مردم.

این شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت: پیترسون تنها افسر پلیسی نبود که دراین ماجرا قصور کرد بلکه نیروهای ضربت زمانی که دیدند سه افسر پلیس دیگر در بیرون از ساختمان دبیرستان ایستاده و داخل نشده اند، شوکه شدند.

سی ان ان گزارش داد: در کنفرانس خبری که از سوی اداره پلیس 'کورال اسپرینگ' (Coral Spring) دراین باره به عمل آمد، مقامات این اداره از دادن پاسخ به این اتهامات سر باز زده و تنها به آنچه افسران پلیس در آنروز انجام دادند، به خبرنگاران پاسخ دادند.

بنابراین گزارش اسکات پترسون روز پنجشنبه گذشته در پی این حادثه از کار معلق و متعاقب آن استعفا داد.

این درحالی است که دونالد ترامپ Trump رئیس جمهوری آمریکا در جریان ملاقات با بازماندگان و دانش آموزان دبیرستان استونمن داگلاس که خواهان اصلاحات در قانون Law حمل اسلحه بودند، خواستار مسلح کردن معلمان و مربیان مدارس در سراسر آمریکا شد.

«نیکولاس کروز» 19 ساله روز 25بهمن ماه به دبیرستان استونمن داگلاس واقع در «پارکلند» ایالت فلوریدا حمله کرد و 17 نفر را کشت و 14 تن دیگر را مجروح کرد وی سال گذشته میلادی «به دلایل انضباطی» از مدرسه اخراج شده بود.

این درحالی بود که پلیس فدرال آمریکا (FBI) متهم به سهل انگاری در نادیده گرفتن هشدارهای داده شده درباره کروز و متهم به نقض پروتکل های مربوطه به چنین هشدار هایی شده است.

سی ان ان در مورخ دوم بهمن ماه گذشته و بنابر آمار ارائه شده از سوی (Everytown for Gun Safety) گزارش داد:روزانه بطورمتوسط 96 آمریکایی بر اثر حوادث Accidents تیراندازی کشته می شوند، بیش از دونفر دیگر نیز مجروح می شوند که ازاین تعداد حدود هفت نفر کودک و نوجوان هستند.

این رسانه خبری آمریکایی همچنین به نقل از منبع دیگری به نام ' Gun Violence Archive' افزود که با شروع سال میلادی جدید ، تاکنون بیش از یکهزار و 800 نفر بر اثر تیراندازی در آمریکا کشته شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ارتباط پنهانی زن شوهردار با پسر دبیرستانی / وقتی قادر فهمید دنیا روی سرم خراب شد

نهنگ آبی، جان دو خواهر زیبا را گرفت/ آن دو از طبقه پنجم به پایین پریدند +عکس 16+

پلیس به ویدئوی برخورد ماموران با یکی از دختران خیابان انقلاب واکنش نشان داد

ماه عسل هولناک برای زن جوانی که قبل از ازدواج بچه دار شده بود!+عکس

روان شناس برجسته کشور مسافر پرواز تهران-یاسوج بود / توصیه های دکتر کردی قبل از حادثه را ببینید + فیلم و عکس

زن امیر از ارتباط پهانی من با شوهرش فیلم گرفت! / شوهرم سفر خارج بود که امیر قرار عاشقانه گذاشت

کثافتکاری وحشتناک دختر باردار در سرویس بهداشتی

اعتراف عجیب مرد 50 ساله پس از باردار کردن دختر 15 ساله!

اعتراف هولناک یک مرد/ نیمه شب و هنگام خواب به سراغ منصوره دو دخترم رفتم!

سهیل در پایان میهمانی شبانه مرا به خلوتگاه برد / او دست بردار نبود!

4 دقیقه پیش از سقوط هواپیما تهران-یاسوج چه گذشت؟

گم شدن 2 امدادگر در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج

آخرین توصیه های بهنام رضایی مهماندار هواپیما تهران-یاسوج به مسافران+ فیلم

کدخبر: 360175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟