شهادت مأمور پلیس وظیفه شناس با 7 گلوله + عکس

دراین ماجرا که سال 94 رخ داد، یکی ازمأموران پلیس Police به نام ستوان یکم میثم ملائی- 29ساله- هنگام عملیات دستگیری دو قاچاقچی Smuggler مواد مخدر Drugs درشهرستان پاکدشت هدف قرارگرفت.

مأموران که پس از ردیابی‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک مرکز تولید و توزیع موادمخدرشده بودند برای دستگیری تبهکاران وارد محل مورد نظرشدند که یکی ازتبهکاران به سوی آنها آتش گشود. او با شلیک هفت گلوله، یکی از افسران پلیس را دردم به شهادت رساند اما در ادامه عملیات، جنایتکارمسلح و یکی از دوستانش دستگیرشدند.

چند روزقبل عامل اصلی جنایت Crime و متهم دیگر پرونده، از زندان Prison به‌ دادگاه کیفری استان تهران منتقل شدند و پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه پدرومادر شهید ملایی خواستار قصاص عامل قتل Murder فرزندشان شدند. سپس متهم ردیف اول پای میز محاکمه ایستاد ودرحالی که اتهامش را قبول داشت، گفت: «آن‌روز وقتی ناگهان مأموران را دیدم بشدت ترسیده بودم و دست به اسلحه شدم، اما حالا پشیمانم و درخواست بخشش دارم. در ادامه دیگر متهم پرونده گفت: شب بود که فریبرز از من مشروب خواست. تازه رسیده بودم که ناگهان صدای در آمد اما همین‌که در را باز کردم ناگهان چند مأمور وارد شدند که فریبرز همه را به رگبار بست، اما من هیچ نقشی در قتل نداشتم...

پس‌از آخرین دفاعیات متهمان، قضات وارد شور شده و متهم ردیف اول را به قصاص نفس-اعدام- محکوم کردند. درعین حال قرارشد سایر اتهامات دو متهم، ازجمله تولید و توزیع مواد مخدر و خرید و فروش مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب رسیدگی شود.

همسر شهید ملایی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوادث «ایران» اظهارداشت: سرنوشت من طوری رقم خورده که هم خواهر شهید باشم و حالا هم همسر شهید. این روز‌ها کمی سخت می‌گذرد و دلم حسابی تنگ است، اما به‌خاطر تنها یادگار همسرم باید قوی باشم چرا که مسئولیت سنگینی بردوش دارم. امیدوارم همسر و برادرشهیدم شفاعتم را کنند. من بهترین همسر دنیا را داشتم و همیشه سایه او را برسرخود و فرزندمان حس می‌کنم. او بی‌تردید همواره کنار من و دخترمان است و حتماً مراقب ما خواهد بود. او شهید شد تا مردم درسلامت و امنیت بمانند. پس بی‌تردید به چنین همسری افتخار می‌کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های دردناک از خارج کردن اجساد مسافران هواپیمای تهران-یاسوج از زیر برف 16+

ناگفته های شبی که کنار لاشه و اجساد مسافران هواپیما در کوه دنا ماندیم + عکس و گفتگو

نقشه شوم برای فیلمساز جوان تهرانی / 6 مرد تحت تعقیب قرار گرفتند

زن خون آشام / او روزانه یک و نیم لیتر خون می خورد + عکس

فرود اضطراری پرواز دبی بخاطر کثافت کاری مرد مسافر

بلایی که سر خانم ها با لاک طلایی می آید / این هشدار راجدی بگیرد + عکس

نگار برای ارتباط عاشقانه ای که با او برقرار کرده بودم، پول خواست و من از خود بی خود شدم! + عکس

پرویز مرا با تهدید اسلحه از جلوی مدرسه سوار خودرواش کرد و به خانه اش برد / باشهلا درددل کرده بودم اما در دام افتادم

ماجرای چک گرفتن از خلبان قبل از پرواز تهران -یاسوج چه بود؟!

فوری / انتشار اولین تصاویر از حضور کلاه سبزها در کنار لاشه هواپیما تهران - یاسوج

مرد شیطان صفت نقشه کثیفی برای در اختیار گرفتن زن شوهردار در تهران کشید/ او به عاقبت شومی دچار شد

فوری / پیکر 2 مامور گارد امنیت پرواز تهران-یاسوج پیدا شد + عکس

 

کدخبر: 359273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟