انهدام باند سارقان حرفه ای در خراسان شمالی

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رضا عرب‌زاده، رئیس پلیس Police آگاهی استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing در شهرستان بجنورد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند. 
این مقام انتظامی در ادامه افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 6 نفر از اعضای باند سارقان حرفه‌ای شدند. 
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی و در بازجویی بعمل آمده، متهمان به 52 فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از مغازه، قطعات خودرو، داخل خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و سایر از جمله این سرقت‌ها بوده است. 
عرب زاده با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردیدند. 
رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی، محل کسب، محل زندگی و وسائط نقلیه خود را به تجهیزات امنیتی مجهز و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل Bridge ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

کدخبر: 353849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟