سرگرد "ضرغام آذین"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: طی گزارشی های ارایه شده از سوی شهروندان مبنی بر وقوع چند فقره سرقت Stealing لوازم داخلی خودرو در این محدوده، تیمی از ماموران این کلانتری به بررسی موضوع پرداخته و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی در این خصوص، مشخصات چهره و ظاهر سارق و همچنین خودروی وی که در سرقت ها از آن استفاده می کرد، به دست آمد و در اختیار تیم های گشت انتظامی قرار گرفت تا در صورت مشاهده، سارق را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری 124، عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران به نتیجه رسیده و موفق شدند سارق مذکور را در حال تردد با یک خودروی سواری که در سرقت ها از آن استفاده می کرد، مشاهده و به تعقیب وی بپردازند.

سرگرد آذین، تصریح کرد: در این تعقیب و گریز، متهم متوقف، بازداشت و به همراه اموال مسروقه ای که داخل خودرو بود، به کلانتری منتقل شد که طی تحقیقات انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در این محدوده اعتراف کرد.

گفتنی است، این متهم در بازجویی های تکمیلی به 18 فقره سابقه سرقت در این محدوده نیز اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی پایگاه سوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟