سرهنگ ایرج ارسلانی، به تشریح جزییات این خبر پرداخت و گفت: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و بنابر درخواست شهروندان مبنی بر برخورد با سارقان و مالخران اموال مسورقه، تحقیقات پیرامون دو مالخر در محدوده شرق تهران آغاز شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این دو متهم که سابقه دار نیز هستند، ضمن ارتباط با سارقان اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه کرده که این اقدام به نارضایتی شهروندان و ساکنان این محدوده ختم شده است.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان صادر و تیمی از ماموران این کلانتری برای اجرای عملیات به محل اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۶ اظهار کرد: شب گذشته ماموران به محل اعزام و طی یک عملیات ضربتی هر دو متهم را که سعی داشتند از ورود ماموران جلوگیری کنند بازداشت کردند و در بازرسی از مخفیگاه مذکور ۳۶۶ قطعه اموال مسروقه از جمله، لوازم داخلی خودرو، دوچرخه، چادر مسافرتی، ضبط و پخش، قاب تلفن همراه، پرینتر، تبلت، گوشی تلفن همراه، مانتیتور خودرویی، ماشین ریش تراش، جعبه آچار، دلر، لپ تاپ، امپلی فایر، باند خودرو و... کشف شد.

سرهنگ ارسلانی، تصریح کرد: هر دو متهم به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر مالخری و ارتباط با سارقان اعتراف و پس از تکمیل پرونده در اختیار پایگاه ششم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 350864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟