مرد جوان در حمام نمره به خاطر گازگرفتگی به کام مرگ فرو رفت و دو برادر که صاحب حمام عمومی بودند با اتهام قتل شبه عمد روبرو شدند.

19 تیر94 مأموران کلانتری 128 تهران‌نو در جریان مرگ مشکوک مرد جوانی در یک حمام عمومی قرار گرفتند.پس از حضور بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای جنایی و تیم تحقیق در محل، تحقیقات تخصصی دراین باره آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد جسد متعلق به مرد 33 ساله‌ای به‌نام «شهباز» است که به علتی نامعلوم جان باخته است. براساس اظهارات مالکان حمام، مرد جوان ساعت 4 و نیم بعد از ظهر وارد حمام شده و بعد از دو ساعت وقتی صاحب حمام به‌خاطر تأخیر طولانی سراغ او رفته بود با جسد وی مواجه شده بود. پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، علت مرگ مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شد.
بدین ترتیب پرونده با موضوع شبه عمد در شعبه ششم دادسرای امور جنایی مورد رسیدگی قرار گرفت و مالکان حمام مقصر شناخته شدند. با اعتراض متهمان به‌نظریه پزشکی قانونی، بازپرس مدیر روستا پرونده را برای بررسی‌های تخصصی در اختیار تیمی از کارشناسان رسمی دادگستری قرار داد. آنها نیز اعلام کردند زیر حمام کانال دو منظوره‌ای تعبیه شده که علاوه بر عبور فاضلاب، دود ناشی از سوخت گازوئیل برای گرم کردن کف حمام نیز از آن عبورکرده و منواکسیدکربن را از محفظه کفشور وارد حمام کرده است. بدین ترتیب بازپرس با توجه به نظریه کارشناسی، صاحبان حمام را در این حادثه Incident صد درصد مقصر دانست. با اعتراض مجدد دوبرادر به حکم، این بار هیأت سه نفره کارشناسی تشکیل شد و صاحبان حمام هر کدام 40 درصد و مرد جوان-متوفی- 20 درصد مقصر شناخته شدند. با تأیید این رأی، روز گذشته دو برادر با حضور در دادسرای جنایی تهران و پرداخت 100 میلیون تومان به اولیای دم، رضایت آنها را جلب کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حکم اعدام برای جوان افغانی به خاطر آزار شیطانی 3 دختر تهران

عصبانیت خانم مجری صدا و سیما از صحبت رییس جمهور!

بلای شومی که برای مرد جوان تهرانی در حمام نمره شماره 13 آمد / 2 برادر محاکمه شدند

فیلم برخورد کشتی چینی با نفتکش ایرانی / تصادفی که انفجار ندارد!

دختر 24 ساله بودم که عاشق داود که متاهل بود شدم! / وقتی تن به خواسته شرم آور او دادم ..!

فوری/ زلزله فیروزکوه را لرزاند

خانم مهندس وقتی سوار ماشین رحمت شد نمی دانست او بدنش را می خواهد و...!

وقتی همسر مرد جواهر فروش به خانه رسید زن غریبه ای را در شرایط بدی دید.. +عکس

سارو قهرمانی کیست؟!پیک موتوری محجوب چطور عضو مسلح گروهک کومله بود؟+ فیلم اظهارات پدر سارو و عکس های عجیب

این دو پسر را می شناسید؟/آنها شهر تهران رابه هم ریختند!+عکس بدون پوشش

نقشه کثیف زن فریبکار برای فوتبالیست مشهور +عکس

چینی ها به دنبال سوختن نفتکش بودند نه خاموش کردن آن!

شلیک مرگ به راننده بنز که افسر پلیس را زیر گرفت + فیلم تکاندهنده

خانم مجری سرشناس بدجوری جلوی دوربین زمین خورد ! + فیلم

قاسم مرا در اختیار دوست مستش گذاشت و ..! / از این دختر فیلم سیاه گرفته بودند!

ارتباط شوم ناصر با زن جوان در کنار دریای خزر رخ داد / این زن 6 ماهه باردار بود که ..! / مادر بی رحم دستور قتل امیر علی پسرش را صادر کرد + فیلم

کدخبر: 347531 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟