به گزارش حوادث رکنا؛ پانزدهم مرداد ماه امسال مرد میانسالی همراه دختر 16ساله اش به نام نیلوفر به پلیس آگاهی رفت و از پسری که دخترش را آزار داده بود شکایت کرد. دختر نوجوان در تشریح ماجرا گفت: عصر بود که از مترو شهید باقری پیاده شدم تا به خانه مان بروم اما همان موقع یک پسر جوان با موتور راهم را بست. او مرا به داخل جوی آب هل داد .داخل جوی آب افتاده بودم که او مرا آزار داد. به دنبال شکایت دختر نوجوان تلاش برای ردیابی پسر شیطان Evil صفت آغاز شد. سه روز از این ماجرا نگذشته بود که پدر نیلوفر با پلیس Police تماس گرفت و گفت احتمالا پسر شیطان صفت را پیدا کرده است.

وی گفت: چند روزی بود در حوالی مترو شهید باقری پرسه می زدم تا شاید عامل این جنایت Crime سیاه را پیدا کنم که با پسر جوانی روبه رو شدم که با موتور در همان حوالی چرخ می زد. من او را تعقیب کردم و متوجه شدم مزاحم یک زن شده و سعی دارد او را به داخل جوی آب بیاندازد.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و پسر 19 ساله افغان را بازداشت کردند. این پسر به جرم Crime سیاه اعتراف کرد .

وقتی نظریه پزشکی قانونی تجاوز Rape به عنف را تایید کرد،دو شاکی دیگر نیز شناسایی شدند. یکی از آنها گفت: پسر جوان مرا به داخل جوی آب هل داد. او مرا تهدید کرد تا سرو صدا نکنم. اما وقتی مقاومت مرا دید تی شرتی را که همراه داشت دور گردنم پیچید تا مرا خفه کند. من تسلیم خواسته شوم او شدم. پسر جوان تهدیدم کرد تا زمانی که سوت نزده از جوی آب خارج نشوم. او مرا رها کرد و من از داخل جوی آب بیرون آمدم. اما از ترس آبرویم شکایتی نکردم.ولی وقتی از طریق رسانه ها متوجه شدم وی دستگیر شده شکایتم را مطرح کردم.

شاکی دیگر نیز گفت دقایقی را در جوی آب با پسر شیطان صفت گلاویز بوده و مقاومت می کرده است.

در حالی که پزشکی قانونی تجاوز به دو شاکی دیگر را تایید نکرده بود پسر شیطان صفت دیروز در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge متین راسخ و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد.

در این جلسه دختر 16ساله در حالی که اشک می ریخت گفت: این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته است. در این مدت خانواده ام مبلغ زیادی هزینه کرده اند تا بتوانم به زندگی عادی برگردم.من حتی برای بیرون رفتن از خانه ام ترس و وحشت دارم. امروز به بهانه رفتن به دکتر از مدرسه ام مرخصی گرفته ام چون نمی توانم واقعیت را به دوستانم و معلمانم بگویم. به همین خاطر برای این پسر حکم اعدام execution می خواهم.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت:من این دختر را آزار نداده ام اما قبول دارم از او سرقت Stealing کرده ام. این متهم وقتی با اصرار خانواده شاکی برای اعدام روبه رو شد به پای آنها افتاد و خواست تا او را ببخشند.

با رد این درخواست از سوی شاکی و خانواده اش قضات دادگاه وارد شور شدند و پسر افغان را به اعدام،10سال زندان Prison و 74ضربه شلاق Whip محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 347401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟