اگر همسرم از ماجرایی که برایم رخ داده مطلع شود به یقین کارمان به طلاق می کشد. می دانم اشتباه کرده ام  ونباید مسائل خصوصی و مشکلات خانوادگی ام را به محیط کارم می کشاندم از سوی دیگر هم اعتماد بی جا و درددل برای کسی که از افکار شیطانی او اطلاعی نداشتم مرا به بیراهه ای کشاند که اکنون نه تنها در دام فردی اخاذ افتاده ام بلکه زندگی ام نیز در آستانه فروپاشی قرار دارد.

زن جوان که با چهره ای مضطرب و پریشان وارد اتاق مشاوره شده بود، در حالی که عنوان می کرد کمکم کنید تا آبرویم حفظ شود و بتوانم اشتباهاتم را جبران کنم به تشریح گره کور زندگی اش پرداخت و به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: 2 سال قبل بود که در یک مراسم کاملا سنتی به خواستگاری «ایرج» پاسخ مثبت دادم. از قبل هیچ گونه آشنایی با «ایرج» نداشتم اما مادر او اطلاعات کاملی درباره من و خانواده ام داشت. ظاهر آرام و جذاب «ایرج» در شب خواستگاری توجه مرا به خود جلب کرده بود و احساس می کردم می توانم در کنار او خوشبخت باشم.

طولی نکشید که با موافقت خانواده ام مراسم عقدکنان برگزار شد اما مدتی بعد احساس کردم ایرج روابط سردی با من دارد به طوری که فکر می کردم محبتش را از من دریغ می کند ولی همه این ها را به حساب خجالتی بودن او می گذاشتم.

روزها به همین ترتیب سپری می شد و در حالی که این موضوع به مشکلی جدی در زندگی ام تبدیل شده بود جشن عروسی را برگزار کردیم و زندگی مشترکمان آغاز شد، تا این که روزی یک جمله ایرج فکر و ذهنم را به هم ریخت او گفت: من تو را دوست نداشتم و می خواستم با دختر دیگری ازدواج کنم اما به اصرار خانواده ام که شناخت کاملی از تو داشتند مجبور به ازدواج با تو شدم. از آن روز به بعد مشاجره و قهر مشکلات زندگی ام را دوچندان کرد. این در حالی بود که من در یک شرکت خصوصی کار می کردم و مدام در محیط کارم به صورت تلفنی با ایرج مشاجره می کردم. همکاران مرد زیادی در شرکت حضور داشتند اما یکی از آن ها که تقریبا هم سن و سال خودم بود به ظاهر برایم دلسوزی می کرد و به همه حرف های تلفنی ما گوش می داد. وقتی تلفن را قطع می کردم او کنارم می آمد و مرا دلداری می داد. من هم که به رشید اطمینان زیادی پیدا کرده بودم به درددل با او می پرداختم و همه مسائل خصوصی و مشکلات زندگی ام را برایش بازگو می کردم. ارتباط من و رشید آن قدر به یکدیگر نزدیک شد که بیشتر اوقات را با هم بودیم و... تا این که روزی او با چشمانی هوس آلود درخواست نامشروعی از من کرد تازه فهمیدم که در گرداب گناه غرق شده ام. بنابراین به او گفتم تا همین جا هم خیلی به همسرم خیانت Cheat کرده ام و دیگر نمی خواهم به این رابطه ادامه بدهم. از آن روز به بعد ورق برگشت و رشید به دشمن من تبدیل شد. اکنون متوجه شدم که او به شیشه اعتیاد دارد و با همین شگرد از زنان شوهردار دیگر هم اخاذی کرده است.

رشید در حالی برایم ایجاد مزاحمت می کند که مدعی است تصاویر و صداهای ضبط شده ای از من در اختیار دارد که اگر به خواسته اش تن ندهم آن ها را برای همسرم ارسال می کند. کاش....  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز خانم معلم شیطان صفت به دانش آموز دختر 15 ساله! + عکس

وقتی به عقد امیر در آمدم هنوز با سیاوش بودم! / وقتی باردار شدم..!

این اعدامی در سردخانه بجنورد زنده شد! + عکس

پسر عمویم میهمان ما بود که نیمه شب با نیت شیطانی بالای سرم آمد و..!

فوری / خودکشی زن 22 ساله از پل عابر پیاده خیابان آزادی

شیوا را به خانه مجردی ام در جنت آباد بردم و ..! / این مرد پس از 3 سال ارتباط شوم در زندان کرج اعدام شد + عکس

بلای هولناکی که سرباز جوان بر سر دختر 9 ساله در شب عروسی آورد + عکس

فیلم لحظه اقدام کثیف دختر فروشنده در پیاده رو ! + عکس

من دوستم را کشتم! دستگیرم کنید + عکس

یک زن خودش هم به همراه کیف دستی وارد دستگاه اشعه ایکس‌ راه آهن شد! + عکس

دسیسه‌ای شیطانی یک زن برای ثروتمند 79 ساله + عکس

لحظه‌های پراضطراب 102 مسافر در هواپیمای خلبان رسول عزیزی + عکس و جزئیات

محاکمه پسر 16 ساله تهرانی با سرنوشتی تلخ! + عکس

معلم خصوصی یک طرفه عاشق شاگردش شیوا شد و ..! / این مرد 34 ساله در کرج اعدام شد

اهتزاز پرچم داعش در یکی از دبیرستان‌ها + عکس

 

کدخبر: 346820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟