به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار رضا بنی اسدی فر رییس پلیس Police کرمان گفت: با اشرافیت کامل اطلاعاتی و کنترل مبادی استان، تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر و پلیس مواد مخدر Drugs استان موفق شدند نزدیک به یک تن مواد مخدر در را در دو عملیات جداگانه کشف کنند.
وی درتشریح عملیات نخست گفت: ماموران یگان تکاوری 116 کهنوج با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور خود قرار دادند.
وی بیان داشت: ماموران با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان در محور" کهنوج به قلعه گنج " اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند اما راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار Escape کرد ودرنهایت بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل راننده , خودرو در داخل شهر کهنوج واژگون و متهمان متواری با تلاش ماموران 2سرنشین خودرو دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو 643 کیلو و 900 گرم تریاک , یک قبضه سلاح غیر مجازومقادیری مهمات را کشف و راننده خودرو و سرنشین آن را نیز دستگیر کنند.
وی در تشریح عملیاتی دیگر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری اطلاعاتی پلیس شرق تهران از دپو مقادیری مواد مخدردر کرمان باخبر شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد:ماموران پس ازشناسایی این انبار با هماهنگی مقام قضایی به محل دپوی مواد وارد و در بازرسی از آن 193 کیلو و 800 گرم تریاک و150 کیلو حشیش کشف کردند.
سردار بنی اسدی فر افزود: در این رابطه987 کیلو و700 گرم مواد مخدرویک سلاح غیر مجاز کشف، 4 متهم دستگیر و 3 دستگاه خودرو توقیف و تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی استان گفت: ازآنجایی که پلیس همواره در جهت حفظ و سلامت مردم قدم بر می دارد و مبارزه جدی با قاچاق Contraband مواد مخدر با جدیت دنبال می شود، امیدواریم با تلاش های مستمر پلیس و همکاری سایر ارگان ها و نهادهای ذیربط، با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی شاهد کاهش تقاضا برای این مواد ویرانگر باشیم.
گفتنی است: براساس اعترافات متهمان، مواد مخدر کشف شده از استانهای جنوبی بارگیری و قاچاقچیان قصد انتقال آن را به استانهای مرکزی کشور داشتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آتش سوزی مکه 5 کشته داد +تصاویر

شگردهای کثیف مردان خیابانی برای اقدامات وقیحانه

جزییات سگ آزاری کثیف در سرعین+ عکس دلخراش

این 3 برادر شمشیر زن حمام خون به راه انداختند

کمین مارسمی در کباب‌پز یک خانواده! +تصاویر دلهره آور

کارمند یک سفارت خارجی در مشهد زنان گرفتار را به مرد شیاد معرفی می کرد

مرگ غم انگیز نازنین 6 ساله به خاطر غفلت مادر

محاکمه 3 مأمور پلیس تهران به خاطر مرگ عجیب بیمار روانی در زندان

پسری که پدرش را از خوشحالی به گریه انداخت! + فیلم

مرگ دردناک مهسا و دو برادر خردسالش در شعله های آتش + عکس

بلای سیاهی که پزشکان بر سر زن باردار در بیمارستان آوردند!!+عکس

50 قسم برای رهایی پدرخوانده از اعدام در پرونده تلخ «سوگند» + عکس

جوان شیطان صفت زن 19 ساله لرستانی را به جنگل شمال برد و ..! + عکس

لاله زن صیغه ای شده بود و من تحملش را نداشتم تا به سراغش رفتم و ..! + عکس

ارتباط شیطانی جوان 20 ساله با شهرزاد 40 ساله در خانه مجردی / او در انتظار حکم اعدام است!

چراغ قرمز را جدی بگیرید + فیلم وحشتناک

کدخبر: 345850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟