مردادماه سال 90، مأموران پلیس تهران از درگیری خونین زن و شوهری میانسال باخبر و راهی محل شدند. این درگیری مقابل پمپ‌بنزینی در خیابان پاسداران رخ داده بود، بنا به شواهد، در آن درگیری مرد میانسال با چاقو چند ضربه به همسرش زده و بعد از آن خودش نیز خودزنی کرده بود. 
با انتقال مجروحان به بیمارستان شهدای تجریش زن 40 ساله به نام شهلا به خاطر شدت جراحات فوت کرد، اما مرد 50 ساله به نام احمد بعد از عمل جراحی زنده ماند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، دختر مقتول در حالی که به شدت گریه می‌کرد به مأموران گفت: «پدرم بیکار و معتاد Addicted بود. به همین دلیل با مادرم اختلاف داشت و بارها با هم درگیر شده بودند. مدتی قبل پسر خاله‌ام در ساختمان پزشکانی در خیابان پاسداران برای پدرم کار پیدا کرده بود. روز قبل از حادثه Incident بود که او با مادرم تماس گرفت و گفت پدرم صندوق صدقات ساختمان پزشکان را خالی کرده است.
مادرم موضوع را به پدرم گفت و پدرم عصبانی شد و گفت دروغ است.‌» او در ادامه گفت: «این بهانه‌ای شد پدرم برای اثبات بی‌گناهی‌اش مادرم را به ساختمان پزشکان ببرد، اما او وقتی از خانه بیرون می‌رفت متوجه شدم با خودش چاقو برداشت.‌» با این توضیحات احمد بعد از بهبودی کامل بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت در جواب به مأموران گفت: «سال‌ها من و همسرم با هم زندگی خوبی داشتیم و حاصل زندگی‌مان چهار فرزند بود. تا دو سال قبل در قصابی کار می‌کردم، اما به دلایلی از کار بیکار شدم. به خاطر بیکاری و فشارهای زندگی به تریاک و شیشه معتاد شدم و این مشکلات عامل اختلاف من و همسرم شد. او به من اهمیتی نمی‌داد و این بی‌توجهی‌ها مرا نسبت به او بدبین کرده بود به همین دلیل روز حادثه در خیابان با هم درگیر شدیم. در آن درگیری ناخواسته همسرم را کشتم و می‌خواستم خودم را نیز خلاص کنم که زنده ماندم.‌»
متهم بعد از بازسازی صحنه جرم Crime روانه زندان Prison شد و پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز متهم از زندان اعزام شد و پرونده روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی زالی قرار گرفت، اما به دلیل غیبت اولیای‌دم، جلسه رسیدگی به تاریخ دیگری موکول شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن تهرانی همزمان 2شوهر داشت!

عکسی از جسد یک زن که توسط شوهرش در پاسداران سلاخی شد + تصویر تکاندهنده

7 زن مشهدی در دام کثیف 2 جوان خیابانی + عکس

ورود ناگهانی مار پیتون غول پیکر به دانشگاه! +فیلم وحشتناک

خواننده معروف موسیقی سنتی در حادثه رانندگی درگذشت

برهنه کردن زنان و مردان ایرانی در برابر یکدیگر در فرودگاه بلگراد

تجاوز کلاهبردار 52 میلیارد تومانی به 5 دختر تهرانی / او هر بلایی خواست سر این دختران آورد + فیلم و عکس

شایان با فیلم که از من در باغ گرفته بود مدام با تهدید مرا به خانه اش می برد و ..!

بلایی که سر زن باردار در برابر دوربین مداربسته آمد

تجاوز به دختر زیبای مو سیاه در حیاط خلوت + عکس

دختربچه خرمشهری بعد از 6 سال در خانه زن و مرد تهران پیدا شد + عکس

خانم دکتر تهرانی در رختکن بیمارستان شوکه شد

مرگ سرباز وظیفه با شلیک گلوله در بیمارستان بقیه الله تهران

اعدام به خاطر ارتباط پنهانی با جمیله 70 ساله / دادگاه تهران حکم داد + عکس

قتل یک دختر به خاطر نپوشیدن لباس خواب

کدخبر: 335754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟