اعدام به خاطر ارتباط پنهانی با جمیله 70 ساله / دادگاه تهران حکم داد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ظهر دوازدهم فروردین ماه سال 95 زن جوانی با پلیس Police تماس گرفت و در حالی که به شدت گریه می کرد از کشته شدن مادر 70 ساله اش به نام جمیله خبر داد. زن جوان گفت: مادرم به تنهایی در خانه اش در خیابان دماوند تهران زندگی می کرد. دیروز چندبار تلفنی با او تماس گرفتم اما جواب نداد. به همین خاطر نگران شدم و مقابل در خانه اش آمدم.من با کلید یدک در را باز کردم و با جنازه مادرم که دست و پایش با طناب بسته شده بود روبه رو شدم.

به دنبال اطلاعاتی که زن جوان به پلیس داد ماموران به قربانگاه رفتند و جنازه زن سالخورده به پزشکی قانونی منتقل شد.پلیس در بررسی ها دریافت به خانه این زن دستبرد زده شده و طلاهایش به به ارزش تقریبی 15 میلیون تومان دزدیده شده است.

شواهد نشان می داد جمیله قربانی جنایت Crime یک آشنا شده است.پلیس در تحقیق از همسایه ها دریافت مردان غریبه به خانه این پیرزن رفت و آمد داشته اند. بررسی تماس های تلفنی جمیله نخستین سرنخ را به پلیس داد و یک مرد 26 ساله افغان به نام احمد ردیابی و بازداشت شد.

وی به قتل Murder پیرزن و سرقت Stealing طلاهای وی اعتراف کرد. این مرد از رابطه پنهانی با جمیله پرده برداشت و گفت زن سالخورده را قربانی اختلاف با وی کرده است.

احمد دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه دو پسر قربانی برای احمد حکم قصاص خواستند اما دختر وی تقاضای دیه را مطرح کرد. وقتی متهم به دفاع پرداخت خودش را بی گناه خواند و گفت: باور کنید من در کشتن Killing جمیله دستی نداشتم. چهار نفر از دوستانم پیرزن را می شناختند و با او قرار گذاشته بودند تا به خانه اش بروند.به همین خاطربا گوشی موبایل من با او تماس گرفتند.آنجا بود که متوجه ماجرا شدم. چون زن و دو فرزند دارم به خانه پیرزن نرفتم و مقابل در خانه اش ایستادم و لی چهار نفر از دوستانم به خانه او رفتند. من از ماجرای قتل جمیله مطلع نبودیم تا اینکه با بررسی تماس های تلفنی این زن دستگیر شدم.

وی ادامه داد: باور کنید بی گناهم و در پلیس آگاهی تحت فشارهای روانی به قتل جمیله اعتراف کردم. دوستانم این زن را کشته و طلاهایش را سرقت کرده بودند و حالا گریخته اند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده احمد را به قصاص و 10 سال زندان Prison به خاطر سرقت محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

برهنه کردن دختری در خیابان که با شوهر یک زن اتباط داشت + فیلم و عکس

ادعای جدید مرد سبزی فروش که با عروس یک خانواده تهرانی ارتباط شیطانی داشت

می خواست خواهرم پری با برادر شوهرم ازدواج کند اما او بدون اجازه عقد مرد دیگر شد و ..!

2 زلزله یکی از دیگری شدیدتر در کرمانشاه رخ داد/دقایقی پیش + فیلم و عکس

فیلم لحظه آتش گرفتن 2 دختر در جشن تولد ایرانی + تصویر

نقشه مرد شیاد برای روحانیان و مداحان معروف کشور

محسنی‌اژه‌ای در جمع دانشجویان سوت بلبلی زد! + فیلم دیدنی

ناگفته های دختر جوان تهرانی از دام میلیاردی مرد هزار چهره + فیلم گفتگو

این زن تهرانی همزمان 2شوهر داشت!

عکسی از جسد یک زن که توسط شوهرش در پاسداران سلاخی شد + تصویر تکاندهنده

7 زن مشهدی در دام کثیف 2 جوان خیابانی + عکس

برهنه کردن زنان و مردان ایرانی در برابر یکدیگر در فرودگاه بلگراد

شایان با فیلم که از من در باغ گرفته بود مدام با تهدید مرا به خانه اش می برد و ..!

تجاوز به دختر زیبای مو سیاه در حیاط خلوت + عکس

دختربچه خرمشهری بعد از 6 سال در خانه زن و مرد تهران پیدا شد + عکس

قتل یک دختر به خاطر نپوشیدن لباس خواب

کدخبر: 335620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟