چندی قبل مرد گل فروشی به اداره پلیس رفت و از شاگرد مغازه‌اش به اتهام سرقت Stealing گل‌هایش شکایت کرد. شاکی در توضیح ماجرا گفت: من فروشنده گل‌های تزئینی در یکی از میدان‌های مرکزی تهران هستم. مدتی قبل متوجه شدم تعدادی از گل‌های مصنوعی مغازه‌ام کم شده است. ابتدا فکر کردم آنها را فروخته‌ام، اما وقتی حساب و کتابم را بررسی کردم، فهمیدم تعداد زیادی کارتن گل به سرقت رفته‌است. من به شاگرد مغازه‌ام مشکوک شدم، اما دلیلی برای اثبات نداشتم به همین دلیل به صورت مخفیانه دوربین، مداربسته‌ای در مغازه‌ام کار گذاشتم. چند روز قبل دوباره متوجه کم شدن تعدادی کارتن گل مصنوعی شدم و بلافاصله به سراغ فیلم دوربین مداربسته رفتم. دوربین چهره شاگرد مغازه‌ام را در حالی که تعدادی کارتن گل روی چرخ دستی گذاشته بود و از مغازه خارج می‌شد ثبت کرده بود. پس از این تصمیم گرفتم از شاگرد مغازه‌ام به اتهام سرقت شکایت کنم. با طرح این شکایت پسر گل فروش به دستور قاضی میروکیلی، دادیار شعبه چهارم دادسرای ویژه سرقت بازداشت شد. 
متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت نیم میلیارد تومانی از مغازه گل فروشی گفت: سه‌سال است که شاگرد گل فروشی هستم. من با صاحب مغازه مشکلی نداشتم و صادقانه برای او کار می‌کردم تا اینکه یک‌سال قبل پدرم به بیماری سرطان مبتلا شد. هزینه‌های درمان پدرم سرسام‌آور بود و برای درمان همیشه مشکل داشتیم. به همین دلیل تصمیم به سرقت گل‌های مغازه گرفتم. من هفته‌ای دو تا سه کارتن گل مصنوعی به صورت مخفیانه از مغازه خارج می‌کردم و با قیمت خیلی پایینی به دو مغازه‌دار می‌فروختم و پول آن را برای مداوای پدرم هزینه می‌کردم. این موضوع هر هفته ادامه داشت و خریداران گل‌ها هم کم‌کم متوجه شدند گل‌ها سرقتی است، اما به خاطر قیمت پایینی که می‌فروختم باز هم گل‌های سرقتی مرا می‌خریدند. 
متهم برای ادامه بازجویی‌ها به دستور قاضی میروکیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت‌. همچنین بازپرس دستور بازداشت خریدار گل‌های سرقتی را صادر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پایان جشن تولد او را به پشت شمشادهای یک پارک در تهران بردم و ..! + عکس

پزشک زن هنگام ورود به رختکن بیمارستانی در تهران با صحنه عجیبی روبرو شد!

آخرین عکس در ارتفاع ٣٨٠٠ متری / وقتی بهمن آمد + عکس

بعد از ازدواج هم افسارم دست دختر همسایه بود تا اینکه..!

اقدام وحشتناک دزدان با 2 خواهر نوجوان تنها در خانه + عکس

سه قتل در مازندران/ قتل یک زن که رییس صندوق قرض الحسنه بود!

دختری 18 روز با جسد مادرش زندگی کرد تا اینکه ..!

قهقه های شبح سیاه در حیاط تاریک خانه عروس

جوانی که به خاطر گم کردن کلید زنده زنده سوخت / در میدان قزوین تهران رخ داد

مرگ دختر تهرانی داخل پژو ۲۰۶ مچاله شده +تصاویر وحشتناک

4 سال تجاوز به دختر 11 ساله در رختکن موسسه موسیقی

تجاوز شبانه بازیگر نقش اول به بازیگر زن / بارها به سراغم آمد و مرا ..! + عکس

اقدام وحشتناک پیام با پسر 7 ساله ام!

چند گام تا تکرار فاجعه «بنیتا» در مشهد

کدخبر: 335368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟