29915_L16x9

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، هافتینگتون پست نوشت یک زن اهل بریستول انگلستان به نام آمیتیست ریلم، ۲۷ ساله، می‌گوید تاکنون با ۲۰ روح رابطه داشته است و آنها را به مردان ترجیح می‌دهد.
هافینگتون پست گزارش داده که ریلم روز پنج شنبه هفتم دسامبر در یک شوی تلویزیونی در آی‌تی‌وی حاضر شده و درباره اینکه ارواح چگونه هستند، صحبت کرده است.
او گفته است اولین تجربه او مربوط به ۱۲ سال پیش است؛ زمانی که با همسرش به یک خانه جدید نقل مکان کرد و احساس کرد که یک وجود غریبه‌ در خانه حاضر است: اول یک انرژی بود و بعدتر فیزیکی شد. یک فشاری روی ران‌ها و نفس‌هایی روی گردنم بود اما من همیشه احساس امنیت می‌کردم. با روح رابطه داشتم. او گفته است تجربه‌اش قابل توضیح و توصیف نیست.
بر اساس این روایت، او به مدت سه سال با یک روح رابطه جنسی‌ داشته است تا اینکه یک بار زمانی که همسر آدمیزادش از کار به خانه برگشته، سایه‌ مردی را در پنجره دیده و همین باعث شده تا این رابطه تمام شود. او گفته است حداقل با ۲۰ روح به نوعی رابطه جنسی داشته و حالا آرزو دارد توسط یک روح باردار شود. او گفته است تحقیقاتی درباره بارداری فانتوم انجام داده و بر اساس این تحقیقات، این امکان وجود دارد که یک روح در شما قرار بگیرد اما مردم نمی‌دانند چگونه آن را به طور طولانی حمل کنند.
ریلم اولین کسی نیست که ادعا می‌کند با ارواح رابطه جنسی داشته است. پیش از این نیز افرادی این ادعا را کرده‌اند. خواننده‌هایی مانند کشا و باب براون نیز چنین ادعایی کرده‌اند.
یک محقق در این زمینه به هافینگتون پست گفته است معمولا افرادی که مدعی ارتباط با ارواح هستند درباره احساس فشار و سنگینی حرف می‌زنند و رابطه را گرم توصیف نمی‌کنند. آن ها می‌گویند در هنگام حضور ارواح اتاق هم سرد است.
با این حال تینا رادزیتویچ، پژوهشگر، گفته است تجربه ارتباط با ارواح نوعی توهم است که در میان خواب و بیداری اتفاق می‌افتد.
به گفته او این نوع توهم عَجیب و غریب می‌تواند شامل لمس و شنیدن و دیدن باشد اما معمولا تروما، افسردگی و اضطراب عامل ایجاد چنین توهم‌هایی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن تهرانی همزمان 2شوهر داشت!

عکسی از جسد یک زن که توسط شوهرش در پاسداران سلاخی شد + تصویر تکاندهنده

7 زن مشهدی در دام کثیف 2 جوان خیابانی + عکس

ورود ناگهانی مار پیتون غول پیکر به دانشگاه! +فیلم وحشتناک

خواننده معروف موسیقی سنتی در حادثه رانندگی درگذشت

برهنه کردن زنان و مردان ایرانی در برابر یکدیگر در فرودگاه بلگراد

تجاوز کلاهبردار 52 میلیارد تومانی به 5 دختر تهرانی / او هر بلایی خواست سر این دختران آورد + فیلم و عکس

شایان با فیلم که از من در باغ گرفته بود مدام با تهدید مرا به خانه اش می برد و ..!

بلایی که سر زن باردار در برابر دوربین مداربسته آمد

تجاوز به دختر زیبای مو سیاه در حیاط خلوت + عکس

مرد خشن زنش را در برابر پمپ بنزین پاسداران تهران با چاقو کشت!

دختربچه خرمشهری بعد از 6 سال در خانه زن و مرد تهران پیدا شد + عکس

خانم دکتر تهرانی در رختکن بیمارستان شوکه شد

مرگ سرباز وظیفه با شلیک گلوله در بیمارستان بقیه الله تهران

اعدام به خاطر ارتباط پنهانی با جمیله 70 ساله / دادگاه تهران حکم داد + عکس

قتل یک دختر به خاطر نپوشیدن لباس خواب

 

کدخبر: 334975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟