سهیل من را تحقیر می کرد او را کُشتم + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این متهم گفت: وقتی در جشن تولد یکی از دوستانم از سوی قربانی بد رفتاری دیدم زندگی ام تباه شد.

مهرداد 20 ساله دوم اردیبهشت 93 وقتی که 17 سال داشت سهیل 21 ساله را در یک پارک در خیابان پیروزی تهران خفه کرد و هنگامی که قصد داشت با همدستی دوستش جنازه را به بیرون از شهر منتقل کند دستگیر شد.

این پسر در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و طبق ماده 91 قانون Law مجازات اسلامی جدید که امتیازی ویژه برای محکومان زیر 18 سال قائل شده است از قصاص معاف و به پرداخت دیه و زندان Prison محکوم شد.

حکم صادره اما با اعتراض اولیای دم در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و تایید نشد. به این ترتیب مهرداد دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای قاتل The Murderer پسرشان حکم قصاص خواستند.آنها گفتند به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستند.

سپس مهردادکه از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود به دفاع پرداخت و گفت: قتل Murder را قبول دارم اما من قصد کشتن Killing سهیل را نداشتم.

او در تشریح جزییات ماجرا گفت: سال 90 وقتی که 14 ساله بودم به جشن تولد دوستم پوریا دعوت شدم. در آن جشن که سهیل هم حضور داشت مشروب خوردم و مست شدم. سهیل در آن شرایط با من بدرفتاری کرد از آن روز به بعد روزگارم سیاه شد. سهیل نزد همه دوستانم مرا تحقیر می کرد وآبرویم را برده بود. سهیل دست از سرم بر نمی داشت. بعد از آن ماجرا همه بچه های محل مرا تحقیر می کردند. به افسردگی مبتلا شده بودم و از خانه بیرون نمی رفتم که به فکر انتقام افتادم.

وی ادامه داد: دوم اردیبهشت ماه ساعت حدود 12 شب بود که سهیل با من تماس گرفت تا به دیدن او بروم. من به پارک رفتم همان موقع شالی را که همراه داشتم دور گردن او پیچیدم که روی زمین افتاد و بیهوش شد. از ترس اینکه سهیل به هوش نیاید وبا من درگیر نشود، با دو تسمه گردنش را محکم بستم که جان سپرد. وی ادامه داد : از ترسم جنازه را پشت شمشادها کشاندم و به خانه رفتم و از پدرم کمک خواستم. اما وقتی پدرم گفت که قصد دارد با پلیس Police تماس بگیرد از خانه خارج شدم و سراغ دوستم پوریا رفتم. پوریا در جریان همه بلاهایی که سهیل به سرم آورده بود قرار داشت به همین خاطر همراهم به پارک آمد. من جنازه را در یک کیسه خواب گذاشتم تا آن را با ماشین پدرم به خارج از شهر منتقل کنم، اما همان موقع پلیس سر رسید و من و پوریا از ترس فرار Escape کردیم.

وی در حالی که بغض کرده بود گفت: باور کنید وقتی دست به چنین کاری زدم نوجوان بودم و حرمت این عمل را نمی دانستم. من حتی نمی دانستم مجازات کسی که دست به قتل بزند اعدام execution است. در کانون اصلاح و تربیت این موضوع را یاد گرفتم.من از اینکه در جشن تولد مشروب خوردم پشیمانم و حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم به خاطر اشتباه بزرگی که مرتکب شده ام مرا ببخشند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اتفاق عجیبی که هنگام عقد نگار و بهرام در اتاق عقد افتاد / 12 هزار سکه از کجا آمد؟!

مجاز بودن آزار و اذیت دخترانی که شلوار جین پاره می پوشند! / حقوقدان محکوم شد

داریوش نیمه شب خبر بدی به من داد و مرا از خانه مادرم بیرون کشید تا اینکه..!

دردسر فروش ماشین برای زن شوهردار / دو مرد به جای تعمیرگاه او را به کوچه فرعی بردند!

توصیه دکتر مینو محرز به نوجوانانی که ارتباط غیر متعارف جنسی دارند

دستگیری 41 پسر دبیرستانی در مشهد / آن ها با مردان قرار می گذاشتند! + عکس

مردی که 25 آیفون X برای دختر جوان خرید تا با او ازدواج کند! +عکس

زمان صدور حکم عامل قتل « اهورا » رییس دادگستری گیلان خبر داد +عکس

محاکمه مرد 41 ساله به خاطر آزار واذیت 4 دختر و پسر نوجوان در برابر دوربین

او را به اتاق بردیم و ..! / اعتراف به قتل عروس همدانی قبل از جشن

2 شبح سیاه پشت سر زهرا چه نقشه ای داشتند؟!

نقشه وحشتناک برای گرفتن طلاق از شوهر / دادگاه تهران رسیدگی کرد

فریاد های یک زن در ساعت 2 بامداد وکیل آباد مشهد را به هم ریخت

جواب دندان شکن سردار سلیمانی به نامه رئیس سازمان سیا +عکس

 

کدخبر: 333342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟