با انجام طرح ذوالفقار4 :یک تن و 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر در اصفهان کشف شد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مهدی معصوم بیگی در این باره اظهار داشت: در ادامه سلسله طرح های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان اصفهان، طرحی با عنوان ذوالفقار 4 به منظور پاک سازی نقاط آلوده، برخورد با توزیع کنندگان خرد ، معتادان متجاهر و قاچاقچیان عمده مواد مخدر Drugs طراحی و به مدت 24 ساعت در استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح پس از یک هفته کار تخصصی و 24 ساعت کار عملیاتی تعداد 270 نفر توزیع کننده خرد مواد مخدر و معتاد Addicted متجاهر دستگیر و هفت باند قاچاق Contraband نیز شناسایی و منهدم شدند.

سردار معصوم بیگی گفت: در مجموع اقدامات انجام شده مقدار یک تن و 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ، 800کیلو گرم تریاک ، 194 کیلو گرم حشیش، 30 کیلو گرم هروئین و یک کیلو گرم شیشه و مواد روانگردان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده در این طرح روانه زندان Prison و معتادان متجاهر نیز به اردوگاه ماده 16 و کمپ های دیگر استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از سرقت Stealing های خرد توسط معتادان صورت می گیرد ، اجرای این طرح می تواند نقش موثری در کاهش این سرقت ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه حوزه مواد مخدر یکی از دغدغه های مردم و مسئولان است عنوان داشت: طرح های پلیس استان در زمینه برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر به صورت مداوم در دستور کار قرار دارد و این گونه اقدامات با قوت و شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در این طرح تمرکز بر مناطق آلوده شهر اصفهان و برخی از شهرستان های دیگر استان بود عنوان داشت: تمامی مناطقی که در آنها مواد مخدر تهیه و توزیع می شد مورد شناسایی قرار گرفته و اقدام موثری به منظور پاک سازی این مناطق انجام و 43 منزل مورد بازرسی و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال مواد کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان، در 8 ماهه امسال مقدار 19 تن انواع مواد مخدر توسط این فرماندهی کشف و میزان دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد رشد داشته است.

سردار معصوم بیگی با هشدار به خانواده ها گفت: به پدران و مادران توصیه می کنم که بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا گرفتار باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر نشوند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان تاکید کرد: به تمام کسانی که در زمینه قاچاق و توزیع مواد افیونی فعالیت می کنند هشدار می دهم ، بدانند و مطمئن باشند نیروی انتظامی تمام تحرکات آنها را زیر نظر دارد و با قدرت تمام با آنان برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 331257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟