سرنوشت نامعلوم مجری مشهور و ماجراجو در قلمرو قبیله خطرناک + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، کشور پاپوا گینه نو کشوری است که با جنگل های انبوه، سواحلی شنی بی نظیر و صخره های زیبا در جنوب اقیانوس آرام واقع شده است. همچنین دارای تنوع بی نظیر طبیعی از جمله آتشفشان های فعال، جنگل های بارانی متراکم و تالاب هایی مملو از کروکودیل است.

7071933_794
اما این کشور محل زندگی مردمان اسرارآمیزی است که به مردمانی منزوی یا قبایل گمشده در جهان معروف هستند. این مردمان که بیشتر در جنگل های دورافتاده زندگی می کنند هیچ ارتباطی با جهان ندارند. یکی از این قبایل، قبیله "یایفو" نام دارد. قبیله ای که یکی از رسم های عجیب مردمان آن شکار سر دشمنان و متجاوزان به قلمرو آنها است. آنها با بریدن سر متجاوزان، آن را به عنوان یک غنیمت نگهداری می کنند.
اما به تازگی "بندیکت آلن" 57 ساله، برنامه ساز ماجراجوی انگلیس در عملی مخاطره آمیز تصمیم گرفت وارد قلمرو این قبیله خطرناک شود. اگرچه وی زمانی که دانشجو بود تجربه سفر اکتشافی از جمله بازدید از آتشفشانی در کاستاریکا، جنگلی دورافتاده در برونئی و یخچالی طبیعی در ایسلند را داشت اما این سفر آلن بسیار خطرناک به نظر می رسید. یکی از اتفاقات عجیب در یکی از سفرهای آلن در سال 1992 و زمانی رخ داد که وی بعد از مفقود شدن در یکی از جنگل های باران خیز برزیل برای زنده ماندن مجبور به خوردن یک سگ ولگرد شد. آلن همچنین سابقه ساخت 6 برنامه تلویزیونی را برای شبکه BBC انگلیس در کارنامه خود دارد.

7071936_576
وی در آخرین سفر ماجراجویانه خود تصمیم گرفت با کرایه یک هلیکوپتر در محدوده قلمرو این قبیله پیاده شود. آلن در این سفر هیچ تلفن یا دستگاه GPS به همراه نداشت و معتقد بود هنگامی که در میان چنین بومیانی حضور می یابد باید مانند یکی از اعضای آنها باشد.
گفتنی است؛ در حالی که 3 هفته از مفقودی آلن می گذرد و هیچ نشانه ای از وی بدست نیامده است، وزارت امور خارجه انگلیس تماس هایی را برای پیدا کردن این شهروند انگلیسی با مقامات محلی در پاپوا گینه نو انجام داده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیرین ترین معجزه مادر شوهر برای عروس باردارش در زلزله کرمانشاه +عکس

رامین شوهر تبهکارم با چاقو هر شب یک زخم به بدنم می اندازد!

این دو تبهکار فراری را می شناسید؟ آنها هر سال به یک طلافروشی یا بانک در تهران دستبرد می زنند + فیلم و عکس

تجاوز به 8 زن در تهران / گفتگو با متجاوز 24 ساله / ماشین را به دیوار می چسباندم و ..! + فیلم و عکس

دختر 16 ساله مرد شیطان صفت را در خلوتگاه کشت +عکس

تبهکاران قلب این مرد را زنده زنده از بدنش جدا کردند + عکس

ماجرای درگیری معمایی مرد همسایه با دو پسر عمو در شب عروسی + عکس

مردی که ۲ روز با جسد همسرش در خیابان های مشهد می چرخید تا اینکه..!

فرانک را به پارک طالقانی تهران بردم و وقتی او از نیت من باخبر شد ..! +عکس

برف کام عروس و داماد تبریزی را در اولین روز زندگی تلخ کرد + عکس

فکر می کنید در یک اتومبیل چند نفر می توانند جای بگیرند؟ + فیلم باورنکردنی

 

کدخبر: 330679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟