11آبان‌ماه امسال اهالی ساختمانی در منطقه نبرد تهران فریادهای مردی را از پشت‌بام خانه‌ای شنیدند که تقاضای کمک می‌کرد. مرد که روی صورتش آثار ضرب و جرح دیده می‌شد با اشاره به آپارتمانی می‌گفت که ساکنان آنجا وی را گروگان hostage گرفته بودند. همزمان مردم وارد ساختمان شدند و زنی جوان را دستگیر کردند که سراسیمه قصد فرار Escape داشت.

در ادامه ماجرا به پلیس گزارش شد و تیمی از مأموران راهی این منطقه شدند. آنها در نخستین اقدام به تحقیق از مرد زخمی پرداختند. او گفت: من اهل اصفهان هستم. یک روز قبل زن و شوهری افغان با پیشنهاد کرایه 200هزارتومانی از من خواستند که آنها را به تهران بیاورم. به تهران که نزدیک شدیم، مرد جوان از من خواست تا مقابل یک سوپرمارکت توقف کنم. او 3شیشه دلستر خرید که پس از خوردن آن از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم داخل آپارتمانی بودم.

دست و پایم با چسب بسته شده بود و مرد جوان و همسرش با ضرب و جرح کارت‌های عابربانکم به همراه رمزشان را گرفتند و حسابم را خالی کردند. ساعاتی بعد وقتی مردجوان از خانه خارج شده و همسرش در خواب بود، دست و پایم را باز کردم و خودم را به پشت‌بام رساندم و از مردم کمک خواستم. پس از اظهارات این مرد، زن جوان دستگیر شد و چند ساعت بعد همسر وی هم به دام افتاد. درحالی‌که تحقیقات در این پرونده با دستور قاضی ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران ادامه داشت، مشخص شد زوج افغان با همین شگرد راننده جوان دیگری را هم ربوده و از وی اخاذی کرده‌اند. تحقیقات برای شناسایی شاکیان احتمالی دیگر ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ غافلگیرانه دختر 28 ساله گرگانی در استخر

حسین به خواهر مهرداد نظر داشت تا اینکه سرقرار ..!

ویدئوی دیده نشده از سردار سلیمانی در جنگ با داعش

مانتوی 20 میلیون تومانی در تهران! + عکس

اعتراف میترا و مرجان به ارتباط شیطانی با شهروز بنز سوار در پاسداران تهران + عکس

جایزه بزرگ برای سر بریده هنرپیشه زن هندی + عکس

نسرین به دادگاه گفت پسر خاله ام با من زنا کرده است / امید: صیغه شفاهی خواندم!

این زائر اربعین را می شناسید؟ / او سرنوشت مرموزی دارد + عکس

برخورد هولناک صاعقه به انبار کمک های مردمی برای زلزله زدگان + فیلم

وقتی سرزده به خانه رفتم فریبرز و زن غریبه را در وضعیت زننده ای دیدم و..!

با زن احمد ارتباط پنهانی داشتم / او را به باغ بردم و ..! / ادعای عجیب مجید در دادگاه تهران

کدخبر: 330054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟