قتل خونین یک زن تهرانی که طلاق می خواست + عکس

ساعت 7:30 صبح روز جمعه بیست و ششم آبان‌ماه امسال مأموران کلانتری 127 نارمک با تماس تلفنی شهروندی از درگیری خونین زوج جوانی حوالی خیابان آیت با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه Incident با پیکر خونین زنی به نام شهناز روبه‌رو شدند که هنگام درگیری با شوهر 34 ساله‌اش فرهاد به شدت زخمی شده بود. همزمان با انتقال زن جوان به بیمارستان مأموران شوهر او را بازداشت کردند. 
یکی از شاهدان گفت: لحظاتی قبل صدای درگیری از داخل کوچه به گوشم رسید. وقتی به داخل کوچه آمدم تعداد دیگری از همسایه‌ها هم داخل کوچه بودند که مشاهده کردیم فرهاد، همسایه‌مان با همسرش درگیر شده‌اند. هنوز لحظاتی از مشاجره آنها نگذشته بود که فرهاد با چاقو به همسرش حمله کرد و او را به شدت زخمی کرد. شهناز غرق در خون روی زمین افتاد و ما هم بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادیم. 
سپس مأموران برای ادامه تحقیقات راهی بیمارستان شدند که دریافتند زن جوان بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخته است. نخستین بررسی‌ها نشان داد این زن و شوهر مدتی است با هم اختلاف دارند و چند ماهی است جدا از هم زندگی می‌کنند تا اینکه صبح جمعه مقتول به جلوی خانه شوهرش می‌آید و این درگیری مرگبار رقم می‌خورد. 
تیم جنایی پس از تحقیقات محلی از فرهاد تحقیق کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل Murder همسرش اعتراف کرد و گفت: من و همسرم 16 سال قبل با هم ازدواج کردیم. زندگی خوبی داشتیم و حاصل زندگی‌مان یک پسر است که الان در سن نوجوانی قرار دارد. چند سالی گذشت تا اینکه کم کم اختلافات ما شروع شد.
ابتدا هر دو گذشت می‌کردیم، اما وقتی اختلاف‌های ما بیشتر شد درگیری و مشاجره‌های لفظی هم به آن اضافه شد تا اینکه شش ماه قبل، همسرم قهر کرد و از خانه‌ام رفت. او درخواست طلاق داده بود و اصرار می‌کرد او را طلاق بدهم، اما من هر روز بهانه‌ای می‌گرفتم و برای طلاق به دادگاه نمی‌رفتم. من دوست نداشتم او را طلاق بدهم، اما او همچنان اصرار به جدایی می‌کرد. 
وی ادامه داد: امروز ساعت 7:30 صبح شهناز به در خانه آمد و شروع به داد و فریاد کرد و مدعی بود چرا تکلیفش را روشن نمی‌کنم. متهم در ادعایی گفت: وقتی به او گفتم که قصد ندارم طلاقش بدهم با چاقویی که همراه داشت به من حمله کرد. با دیدن این صحنه خیلی عصبانی شدم و چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. 
سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این خبر گفت: متهم پس از اقرار به قتل همسرش به دستور بازپرس جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین متهم برای بررسی سلامت روحی و روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی شد.
تحقیقات برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خواننده لس انجلسی هنگام اجرا روی استیج بیهوش کرد +فیلم

اگر در تهران زلزله بیاید چه می‎شود؟ جزئیات سه پیشنهاد پدر زلزله‌شناسی ایران

نقشه کثیف مردان لوکس برای فروشنده اپل های میلیونی در سایت دیوار + عکس

تجاوز ناپدریم را به خواستگارم بگویم؟ / شهرام از 8 سالگی از من درخواست های شرم آور داشت!

شاهرخ پسر همسایه با زنم ارتباط داشت / خواهر 18 ساله او را دزدیدم و انتقام شیطانی گرفتم!

حمید از 5 سالگی خشم را در خود فرو برده بود تا اینکه ..!+ عکس و فیلم

گفتگو با زن وشوهر ژاپنی که برای ماساژ درمانی به کمک زلزله زده های کرمانشاه آمده اند + فیلم و عکس

ازدواج با پسر همسایه پس از 18 جراحی زیبایی

قصه یک معجزه دیگر از زلزله / کژال خودش را سپر پرهام کرده بود و ..! + عکس

2 فیلم هولناک از لحظه زلزله / خدایا این فاجعه برای هیچ کسی پیش نیاید 14+

خانمی که شوهرش را اجاره می دهد! + عکس

خواننده معروف هنگام بازدید از مناطق زلزله زده دچار حادثه شد + عکس

کدخبر: 329130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟