این زن سه شوهر خود را با سیانور کشته و ۹ میلیون دلار از بیمه غرامت گرفته است

ده سال وقت لازم بود تا چیساکو کاکهی به هدفش برسد و بتواند حدود ۹ میلیون دلار به دست آورد. کسب چنین درآمدی برای یک زن در دهه هفتم زندگی‌اش، کار آسانی نیست. اما کاکهی با چهار شوهر پولدار و چند قطره سیانور، نقشه‌هایش را عملی کرد و حالا در آستانه پایانی تلخ است. او حالا بر اساس حکم دادگاه ممکن است پای چوبه دار برود.
او از کجا شروع کرد و چرا حالا یکی از ترسناک‌ترین زنانی است که در ژاپن زندگی می‌کند؟
«حتی اگر فردا صبح مرا اعدام execution کنید، در حالی خواهم مرد که لبخند بر لب دارم.» این جمله‌ای است که «بیوه سیاه» ماه جولای به قاضی Judge دادگاه گفت؛ دادگاهی که حالا او را به اعدام محکوم کرده است.
چیساکو کاکهی، زن ۷۰ ساله‌ ژاپنی است که متهم به تلاش برای کشتن Killing چهار شوهر خود به وسیله سیانور است. فقط یکی از این چهار مرد توانست جان سالم به در ببرد و سه نفر دیگر حالا در گورستان آرمیده‌اند. بیوه سیاه در طول ۱۰ سال ۸ / ۸ میلیون دلار از میراث آنها را در اختیار گرفته است.
چه سرنوشتی در انتظار بیوه سیاه است؟
دادگاه کیوتو در ژاپن یک زن ۷۰ ساله ژاپنی را به مجازات اعدام محکوم کرد. اگر حکم او بعد از بررسی‌های آینده تایید شود، او پای چوبه دار خواهد رفت.
دادگاه اعلام کرد چیساکو کاکهی که با نام «بیوه سیاه» در ژاپن شناخته می‌شود سه شوهر خود را به وسیله سیانور به قتل Murder رسانده و تلاش کرده یکی دیگر از شوهران خود را نیز به همین وسیله بکشد که موفق نشده است.
دادگاه می‌گوید این زن در هر چهار مورد تلاش برای قتل شوهرانش، از سیانور استفاده کرده است. او به آنها می‌گفته که این نوشیدنی، برای سلامت مفید است و جام زهر را به دست آنها می‌داده است. او بعد از مرگ شوهرانش، میراث آنها را تصاحب می‌کرده است؛ رقمی در حدود
۸ / ۸ میلیون دلار.
کارشناسان این پرونده می‌گویند کاکهی، نقشه‌ای دقیق می‌کشیده و قبل از اینکه شوهران خود را به قتل برساند، مطمئن می‌شده که همه اسناد و مدارک به گونه‌ای است که بیمه عمر و همچنین اموال این مردها به او می‌رسد.
قربانی‌ها؛ مردان تنها در اینترنت
همه این مردان بالای ۷۰ سال سن داشته‌اند. این زن بیشتر ارتباطات خود را از طریق سایت‌های دوست‌یابی آنلاین پیدا می‌کرده و بعد از اینکه مطمئن می‌شده آنها فرزندی ندارند، به آنها نزدیک‌تر می‌شده است. اغلب کسانی که او با آنها ازدواج کرده بوده، افرادی تنها بوده‌اند که بعضی از آنها شرایط جسمی مناسبی نداشته‌اند.
اسناد نشان می‌دهد او توانسته در طول ۱۰ سال مبلغ ۸ / ۸ میلیون دلار را از طریق کشتن شوهران خود جمع‌آوری کند. هر چند بخش زیادی از این پول در بازار Store بورس از بین رفته است.
این زن ژاپنی برخلاف دنیای جرم Crime و جنایت، در دنیای بورس آدم موفقی نبوده است.
قربانی‌ها را بیشتر بشناسید
اولین قربانی این زن، شوهر ۷۱ ساله‌اش به نام «ماسانوری هوندا» بود. او سپس شوهر بعدی خود را که ۷۵ سال داشت کشت و تلاش کرد شوهر بعدی‌اش را که ۷۹ ساله بود بکشد؛ تلاشی که موفقیت‌آمیز نبود. این شکست اما تاثیری در روند قتل‌ها نداشت و کاکهی چهارمین قتل خود را هم یک ماه بعد از ازدواج با شوهر چهارمش انجام داد.
کاکهی در سال ۲۰۱۴ دستگیر شد. جسد همسر چهارم او یک سال قبل از این دستگیری در خانه‌اش در نزدیک کیوتو پیدا شده بود. او یک ماه پس از ازدواج با کاکهی به قتل رسیده بود. کاکهی تا آن زمان از سوی هیچ دادگاهی متهم نشده بود.
بانوی زهرآگین اعتراف می‌کند
بیوه سیاه در طول برگزاری دادگاهش، یک کلمه هم سخن نگفت. این در حالی بود که وکلایش همه اتهامات علیه او را انکار کردند و او را بی‌گناه جلوه دادند.
اما کمی بعد از آن بود که کاکهی در ماه جولای در دادگاه به قتل چهارمین شوهرش اقرار کرد. وقتی که دادستان درباره مسموم کردن و کشتن همسرش از او پرسید او فقط گفت: «اشتباهی نکرده‌ام. من کاملا نسبت به کاری که می‌کردم آگاه بودم. همسرم با من بدرفتاری می‌کرد و وقتی وارد کسب و کار شد، پول بیشتری را به زنی می‌داد که قبل از من با او در رابطه بود. من عصبانی شده بودم.»
او یک هفته بعد گفت به یاد نمی‌آورد که به قتل کسی اعتراف کرده باشد.
وکلای کارکشته این زن در آن زمان تلاش کردند ثابت کنند که او بی‌گناه است و در هنگام ارتکاب به قتل، دچار زوال عقل شده است. اما قاضی در حکم اخیر خود با این موضوع مخالفت کرد و گفت کاکهی باید اعدام شود.
روزنامه‌های ژاپنی می‌نویسند کاکهی بعد از شنیدن حکم اعدام، فقط مثل همیشه پلک زد و کمی بعد پرسید: «آیا انتظار دارید الان چیزی بگویم؟»
حالا باید دید چه سرنوشتی در انتظار اوست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

داخل کمد دیواری خانه دوست شوهرم پنهان شدم اما او مرا پیدا کرد و..!+عکس

رویا زن مطلقه آخرین زنی بود که به خانه مجردی ام بردم که ..! / 63 زن و دختر از این مرد شاکی هستند

لهجه ام را عوض کردم و با همسر عبدالله طوری حرفم زدم که مرا باور کرد تا اینکه..!

عکس های نامتعارف بازیگر زن ترک سینمای ایران را به هم ریخت! +فیلم و عکس

گفتگو با پسری که از دفن کردن پدرش اصلا ناراحت نیست! / او را دوست نداشتم + فیلم وعکس

روایت تلخ نجات مبین کوچولو از میان آوارهای امام عباس / دلم برای خواهرم تنگ است +فیلم و عکس

دعوای 2 هووی روستایی در زلزله کرمانشاه + فیلم و عکس

این زن 3 شوهر خود را با سیانور کشت + عکس

اقدام عجیب زوج ماساژور ژاپنی در بیمارستان سرپل ذهاب + عکس

تنها بودم که حمیده به محل کارم آمد / درخواست همیشگی ام را از او کردم اما ..! + عکس

فیلم لحظه هولناک زلزله و گرفتار شدن یک خانواده هنگام ریزش آوار 14+

شرایط فرزندخواندگی کودکان زلزله کرمانشاه اعلام شد

همسر حریری مورد آزار و اذیت شاهزادگان آل سعود قرار گرفته است!

زنم به بهانه اضافه کاری به خانه نمی آمد! / او ارتباط های شیطانی داشت و..!

مریم حیاتی را می شناسید/ این عکس جسد او پس از مرگ است +عکس

این خانم خبرنگار زیبا سخنگوی وزارت دفاع روسیه شد!

کدخبر: 328744 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟