به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به‌ نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قادر کریمی اظهار داشت: روز گذشته مرحله‌ای دیگر از طرح مبارزه با قاچاق Contraband کالا و ارز با محوریت بازرسی از باربری‌های سطح شهر مشهد به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس Police آگاهی سه دفتر باربری را در خیابان‌های اطراف مشهد شناسایی و در بازرسی از آنها 1500 ثوب البسه خارجی، 12 هزار و 420 عدد انواع لوازم برقی و 480 عدد اسباب بازی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه ارزش این محموله سه میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد شده بیان داشت: در این رابطه سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

سارقان مامورنما در مشهد دستگیر شدند

سردار قادر کریمی اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره سرقت Stealing توسط دو سارق از کارگاه تولیدی دو خانم جوان با توجه به اهمیت موضوع دستورات صریح برای پیگیری پرونده صادر و مأموران کلانتری 40 نجفی با هدایت سرهنگ بوستانی فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی افزود: تحقیقات اولیه پلیس حاکی از آن بود که دو مرد جوان با معرفی خود به عنوان مامور، به کارگاه تولیدی که دو خانم 22 و 35 ساله درآن کار می‌کردند مراجعه و هنگام بازرسی محل دو میلیون تومان وجه نقد، یک رشته زنجیر طلا به ارزش 5 میلیون تومان، 4 قطعه تراول 50 هزار تومانی و پنل ضبط خودرو را به سرقت بردند.

سردار کریمی تصریح کرد: تحقیقات مأموران کلانتری نجفی با چهره زنی عاملان سرقت در حالی ادامه داشت که سارقان در تماس تلفنی با کارگاه مذکور و نیت شومی که در سر می پروراندند با یکی از مالباختگان قرار ملاقات می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس یکی از سارقان که جوانی 26 ساله است را با به دست آمدن این سرنخ شناسایی و دستگیر کرد. متهم که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید در اعترافات خود همدستش را نیز به پلیس معرفی کرد.

سردار کریمی اظهار داشت: پلیس متهم دیگر پرونده که جوانی 22 ساله است را دستگیر کرد این دوسارق مامور نما هیچ سابقه کیفری نداشته و تحقیقات از آنها برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه شان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر زن ترکیه ای در ایران تیر خورد! + عکس

توطئه کثیف یک مرد برای فریب زنان تهرانی + عکس متهم

اعتراف به جزییات قتل وقیحانه زن جوان در حمام خانه + عکس قاتل

بخش جا مانده از فیلم لحظه قتل هولناک جوان مهابادی را ببینید (+14)

عروس زیبا پس از جشن عروسی از دست داماد فرار کرد!

100 ضربه شلاق برای شیطان یک پارک در تهران + عکس

نمک نشناسی یک مرد تهرانی در برابر بهترین زن دنیا!

تجاوز ساسان و حامد در نیمه شب جاده تلو به دختر دانشجو / آنها فیلم هم گرفتند

1000 سکه مهریه دختر عمویم کردم تا در 50 سالگی زنم شود و حالا خواسته های نامتعارف ماهواره ای از من دارد!

نقشه کثیف پسر 25 ساله برای رسیدن به زن مطلقه / او در مشهد دستگیر شد+ عکس

وقتی به خانه آمدم مادرم را در شرایط هولناک در حمام دیدم / پسر 12 ساله با پلیس تهران تماس گرفت

خودم به خواستگاری لیدا رفتم تا زن شوهرم شود / راز خانه مخفی لیدا وقتی لو رفت که..!

احضار هادی ساعی قهرمان سابق تکواندو به دادسرا

ارتباط شیطانی خانم معلم ورزش با 3 دانش آموز +عکس

شب ها از ترس تجاوز پدرم به من و خواهرم فاطمه خوابم نمی برد، اما او کار خودش را می کرد! 14+

کدخبر: 326276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟