به گزارش خبرنگار گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل خرداد ماه امسال به دنبال شکایت یک مرد میانسال در دستور کار پلیس Police غرب تهران قرار گرفت. این مرد به پلیس گفت: دختر 16ساله ام به نام ساناز به مدرسه رفت و دیگر بازنگشت. همه جا را دنبال او گشته ام اما خبری از دخترم نیست.

پلیس وارد عمل شد و به تحقیق از همکلاسان ساناز پرداخت. دوست صمیمی دختر گمشده گفت: ساناز به خوانندگی علاقمند بود و همیشه در مدرسه آواز می خواند. به همین خاطر شماره پسری به نام نیما را که آهنگساز بود به او دادم. ساناز قرار بود به دیدن آهنگساز جوان برود. با اطلاعاتی که این دختر به پلیس داد تلاش برای ردیابی آهنگساز جوان آغاز شد اما پلیس ردی از وی به دست نیاورد.

یک هفته از این ماجرا گذشته بود که مرد میانسال بار دیگر به پلیس آگاهی رفت و گفت دخترش به خانه برگشته اما مورد آزار قرار گرفته است. به این ترتیب ساناز تحت بازجویی قرار گرفت. دختر نوجوان گفت: چون علاقمند به خوانندگی بودم و پدرم با این کار مخالفت داشت با شماره ای که دوستم آن را به من داده بود تماس گرفتم. نیما آهنگساز یک گروه رپر بود.او از من خواست تا صدایم را برایش ضبط کنم و از طریق تلگرام Telegram برایش بفرستم. او بعد از شنیدن صدایم گفت می تواند کمکم کند تا در یک گروه رپر آواز بخوانم. او مرا به استودیوی ضبط صدا دعوت کرد اما آدرس آنجا را به من نداد و گفت خودش مقابل در مدرسه دنبالم می آید. نیما مرا به استودیوی ضبط صدا برد و از من تست صدا گرفت. او که در استودیو تنها بود سیگاری روشن کرد که بوی عجیبی داشت. او دود سیگار را به صورتم فوت کرد تا اینکه حالم بد شد. سپس بی توجه به التماس هایم مرا آزار داد و از من خواست اگر می خواهم در گروه رپر عضو شوم این راز را برملا نکنم.

این دختر ادامه داد: چهار شبانه روز در استودیوی صدا بودم و روی بازگشت به خانه را نداشتم به همین خاطر از نیما خواستم اجازه دهد شبها را آنجا بمانم. او در این مدت مرا آزار می داد و شکنجه Torture می کرد. او می گفت باید موهایم را رنگ کنم و به او پول بدهم تا بتواند در کلیپی که قرار است بسازد از من هم استفاده کند. من که پولی برای پرداخت به او نداشتم یک شب از آنجا فرار Escape کردم. در خیابان آواره بودم که با یک مرد مغازه دار در خیابان رودکی آشنا شدم. او وقتی فهمید من جایی برای خوابیدن ندارم مرا به خانه پیرزنی فرستاد. دو شب را هم در خانه پیرزن تنها گذراندم اما دیگر تحمل این وضعیت را نداشتم. به همین خاطر به خانه برگشتم.

وقتی پزشکی قانونی تایید کرد این دختر مورد آزار قرار گرفته است پرونده اش به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.این دختر دیروز پشت درهای بسته به تشریح یک هفته جهنمی پرداخت. سپس قاضی Judge متین راسخ دستورجلب پسر آهنگساز را صادر کرد تا تحقیق از وی تکمیل شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پرونده آتنای دیگر در فشم / حدیثه 8 ساله در مسیر مدرسه ناپدید شد و !!! + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 27 ساله در شب تولدش / موهای سر این دختر پس از تجاوز ریخت + عکس

دستگیری 17 زن و مرد مست در پارتی مختلط شبانه در روستای زیارت

خودسوزی زنی۳۵ساله در حسن آباد + عکس لحظه حادثه

7 شبانه روز تجاوز به دختر 16 ساله خوش صدا در یک استودیوی تهران

عشق رسواکننده شهردار 63 ساله به دختر 19 ساله + عکس

اتوبوسی که همانند تانک همه را زیر کرد و رفت! + فیلم

سرنوشت عجیب 7 اعدامی! + عکس

مجید و حسین در چه پرونده ای در زندان مشهد به دار آویخته شدند

با یک سیلی مهدی قاتل شد! +عکس

بلایی شیطانی که راننده تاکسی بر سر زن و شوهر کرجی آورد + عکس

۳ پسر قاتل مادرشان را بدون هیچ شرطی بخشیدند!

این 3 جوان شبانه از تراس وارد خانه زن جوان در خیابان فاطمی شدند و...! + عکس

3 جوان دوست پسر خواهرشان را در نقده دزدید و!!!

دستگیری 4 مرد که زنان بندرعباسی را ماساژ می دادند/پلیس اعلام کرد

 

کدخبر: 321375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟