۴۲ باند موادمخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسن کاهنی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همکاران ما از ابتدای امسال تاکنون مجدانه با سوداگران مرگ مبارزه کرده و در این راستا 23 تن و 529کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه کشفیات موادمخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد داشته است افزود: بیشترین میزان کشفیات موادمخدر در مرکز استان، نهبندان، سربیشه و قاین بوده است.
رئیس پلیس Police مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی از افزایش 7 درصدی تعداد دستگیری متهمین در استان خبر داد و بیان کرد: 35 درصد دستگیر شدگان غیربومی و 65 درصد افراد بومی هستند که به عنوان راه پاک کن و یا حامل مواد دستگیر شدند.
کاهنی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 580 مورد انواع خودرو در خراسان جنوبی توقیف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد رشد داشته است تصریح کرد: همچنین در این مدت تشکیل پرونده قضایی نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.
وی از متلاشی شدن 42 باند موادمخدر از ابتدای امسال تاکنون در خراسان جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مدت باندهای متلاشی شده در استان 31 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی با اشاره به طرح‌های انجام شده یادآور شد: در این مدت در سطح استان 2 نوبت طرح ارتقاء سطح امنیت اجتماعی، 27 مرحله طرح واپایش و 23 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده انجام شده است.
کاهنی پل Bridge ارتباطی مردم و پلیس را شماره 110 عنوان کرد و اظهار داشت: هم استانی‌ها می‌توانند در هر موقع از شبانه روز گزارشات مربوط به موادمخدر را به صورت فوریت با ما درمیان بگذارند.
وی افزود: بر اساس تدابیر و برنامه‌های انجام شده از ابتدای امسال 20 تیم سپکا (تیم سگ‌های آموزش دیده پلیس) از تهران در استان مستقر شدند و بالغ بر یک تن از موادمخدر را کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه قرار است رویکرد مبارزه با سوداگران مرگ اجتماعی شود که این امر نیازمند همکاری مردم است گفت: در بحث مشارکت در آموزش‌های همگانی از ابتدای امسال تاکنون 24 کارگاه آموزشی برای کارمندان ادارات، مدارس، مساجد، مراکز نظامی و غیره برگزار شد که در این راستا 2 هزار نفر آموزش دیدند.
کاهنی از برگزاری 6 نمایشگاه پیشگیری از موادمخدر و یک نمایشگاه دائمی در محل سازمان پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد و بیان کرد: این آمادگی را داریم که هر سازمان که نیازمند برگزاری نمایشگاه بود در این زمینه همکاری کنیم تا در راستای مضراتی که موادمخدر وارد کرده اطلاع‌رسانی شود.
وی از ورود موادمخدر صنعتی در بین جوانان خبر داد و افزود: در این راستا خانواده باید مطلع باشند که هر چیزی که فرزندان به خانه می‌برند ممکن است زنگ خطری باشد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی گفت: آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی را داریم تا شاهد این نباشیم که بسیاری از معضلات اجتماعی توسط افراد معتاد Addicted انجام شود و روز به روز شاهد کاهش آمار مصرف کنندگان در سطح استان باشیم.
کاهنی از افزایش 251 درصدی کشفیات شیشه در استان خبر داد و یادآور شد: در این راستا تاکنون موادمخدر جدید با عنوان دستمال مرطوب، شامپو و صابون تریاک و غیره عرضه شده است که خوشبختانه در خراسان جنوبی موردی مشاهده نشده است.
وی با هشدار به والدین تصریح کرد: والدین باید این باور را که با جرأت به هر پیشنهادی نه بگویند\" در فرزندان خود تقویت کنند تا فرزندانشان دچار آلودگی به موادمخدر نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور توسط سپاه ثارالله کرمان

مرگ تلخ یک پلیس اردستان در حادثه ماشین حمل زندانی+ عکس

قتل دختر 15 روزه در خشم پدر + عکس

اقدام ناپسند پرستار زن با بیمار 95 ساله + فیلم

فوری/مردی در عباس آباد زن و 2 دخترش را به آتش کشید

دوربین مداربسته راز رفتارهای بی رحمانه پرستار بچه را لو داد+ فیلم

سقوط مرگبار سنگ روی ماشین شاسی بلند در گیلان + عکس ماشین له شده

پشت پرده عجیب نقشه زشت پزشک اورژانس در تهران + عکس

اظهارات جدید پلیس در قتل شیطانی ستایش قریشی

بلای شومی که در حمام بر سر دختر 12 ساله آمد!

ارتباط کثیف 2 هم دانشگاهی که هر دو متاهل بودند!

با نگاه های شیطانی راننده پراید و حرف های شرم آوری که گفت فهمیدم که در دام افتاده ام و!!!

شکایت زن جوان به خاطر ارتباط شوهرش با یک زن شوهردار / زن و مرد به شلاق، تبعید و کار اجباری محکوم شدند

دستگیری «هاردی» بعد‌از ‌100‌فقره سرقت‌ بدون‌ «لورل» + عکس

راز 100 هزار روپیه تقلبی که به صراف ایرانی فروخته شده بود! +عکس

نقشه عجیب شوهر برای جلوگیری از ادامه تحصیل همسرش در زاهدان

فرمان خیالی آدمکشی در کرج / فریدون دستش به خون آغشته شد + عکس

سرقت در ۵ ثانیه از 800 مهمان عروسی / عملیات پلیس تهران برای دستگیری 116 مجرم در 24 ساعت

این دو خواهر جوان سرنوشت هولناکی داشتند / مادر از سوگند و سولماز گفت + عکس

فوری/خودکشی دختر جوان در بیمارستان امام خمینی+ عکس

ماساژ شیطانی زنان در خانه مجردی / حمله پلیس مشهد به لانه مرد جوان

مردی بسیار عجیب با پایین تنه ای وحشتناک! + تصاویر

کدخبر: 315068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟