به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس Police راه مازندران با اعلام این خبر گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز (چهارشنبه) 16 فروردین ماه اعمال خواهد شد.
وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) تا ساعت 6 صبح روز شنبه 19 فروردین ماه از محورهای"کرج- چالوس"، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ، افزود : تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور " کرج – چالوس" ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 23 روز جمعه 18 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است .
وی خاطر نشان کرد: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد کلیه تریلر در محور هراز ممنوع است و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 امروز (چهارشنبه) و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 17 و 18 فروردین ماه از محور هراز ممنوع است.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور سوادکوه، افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه 18 فروردین ماه از "تهران" به "قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 0112182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟