به گزارش رکنا، سرهنگ سید محمدطاهر موسوی، رئیس پلیس Police شهرستان میبد درباره این خبر گفت: با اعلام یک مورد خبر سرقت طلاجات در یکی از محلات شهرستان میبد بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر شدند.
این مقام انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران باتجربه پلیس آگاهی تشکیل و ضمن هماهنگی با دادستان شهرستان، تلاش برای شناسایی سارق آغاز را آغاز کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با تلاش بی وقفه و چندساعته خود موفق به شناسایی این تبهکار شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و طلاجات سرقتی و مقادیری وجه نقد از او کشف کردند.
موسوی در ادامه بیان کرد: پلیس شهرستان میبد با انجام این عملیات ضربتی و دستگیری این متهم موجبات شادی و رضایت خانواده ها از عملکرد پلیس و همچنین افزایش احساس امنیت در سطح شهر را رقم زد.
رئیس پلیس شهرستان میبد خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن توجه به توصیه های پلیس از گشودن درب منزل به روی افراد ناشناس که به بهانه مختلف زنگ درب را به صدا در می آورند خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟