خط۳مترو تاپایان سال تکمیل میشود/ افتتاح ایستگاه میدان ولیعصر بزودی

هابیل درویش در افتتاح ایستگاه مترو هروی از خط ۳ مترو افزود: بیش از ۳۰ هزار نفر در مترو در سه شیفت کاری مشغول به فعالیت هستند تا بتوانیم تا پایان این دوره مدیریت شهری ۱۰۰ کیلومتر مترو را تحویل مردم بدهیم.
وی با اشاره به اینکه در دنیا و در کشورهای پیشرفته ساخت مترو چندین برابر بیشتر از کشور ما هزینه دارد، گفت: غربی‌ها هزینه‌های ساخت مترو را ۷ برابر بیشتر از ما برآورد می‌کنند و ما کمترین قیمت تمام شده را نسبت به تمام کشورهای دنیا داریم.
درویش بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود ماهی ۲۰۰ میلیارد تومان باید برای ساخت مترو هزینه کنیم ولی با همه کاستی‌ها سعی می‌کنیم چرخ مترو را بچرخانیم.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: هر کسی بیشتر کار می‌کند بیشتر مورد اذیت و انتقاد قرار می‌گیرد ما اعتقاد به کار با روحیه ایثار و شهادت داریم.
وی با اشاره به اینکه امروز صد و هفتمین ایستگاه شهر تهران مورد بهره برداری قرار گرفت،‌ ادامه داد:‌ ماهی یک ایستگاه در شهر تهران افتتاح می‌شود و هزینه هر ایستگاه نزدیک به ۱۳۰ میلیارد تومان است.
درویش یادآور شد: در روزهای آینده نیز بهره‌برداری ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر را خواهیم داشت با ۷ طبقه و ۴۵ هزار متر ساختمان به افتتاح خواهد رسید و تا پایان سال پرونده خط ۳ مترو بسته خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران یادآور شد: خطوط ۶ و ۷ و همین طور خط فرودگاه حضرت امام (ره) در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا ۱۰۰ کیلومتر مترو در سه خط مختلف به پایان برسد.
وی یادآور شد: در تلاش هستیم که در تمامی ایستگاه‌های مترو حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز وجود داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟