سونای خشک ساختمانی در شرق تهران آتش گرفت +تصاویر

آتش سوزی

به گزارش پایگاه خبری 125، طی تماس شهروندان در ساعت 19:32 شب گذشته با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه های 19 و 103 به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی را به محل حادثه Incident در منطقه تهرانپارس، خیابان 152 غربی اعزام کرد.
مصطفی خوشبوئی افسر آماده منطقه 3 عملیات آتش نشانی تهران در این مورد ابراز داشت: آتش سوزی از قسمت سونا و جکوزی یک واحد مسکونی در طبقه پنجم این ساختمان 5 طبقه ی تک واحدی شروع شد که با حضور به موقع و سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.
وی اضافه کرد: با شعله ور شدن قسمت سونا و سوختن دیوارهای چوبی آن هرآن امکان داشت آتش به داخل اتاق های خواب و کل واحد مسکونی کشیده شود که نیروهای آتش نشانی بلافاصله با یک رشته لوله آبدهی آتش سوزی را در همان محل شروع در قسمت سونا مهار و کاملا خاموش کردند.
خوشبوئی تاکید کرد: همزمان گروه دیگر آتش نشانان به جستجو در داخل اتاق ها و نیز راهروها و آسانسور که دچار دودگرفتگی شده بود، پرداختند که مشخص شد هیچ یک از ساکنان در این حادثه گرفتار و یا مصدوم نشده بود.
افسر آماده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی تحت بررسی است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش با بکارگیری فن فشار قوی، دودهای ناشی از این آتش سوزی را از داخل ساختمان به بیرون تخلیه و محل حادثه را ایمن کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟