به گزارش رکنا، مصطفی ترک همدانی، وکیل دادگستری با اشاره به مشکلات محله هرندی گفت: به اتفاق دادورز شورای حل اختلاف شعبه ۱۲ و ۱۳ پیچ شمیران برای تخلیه ملکی واقع در ضلع شمال شرقی پارک هرندی ابتدای خیابان عارف اقدام کردیم.
این وکیل دادگستری افزود: با توجه به این که دادورز اجرای احکام نماینده دادستان است و مامور نیروی انتظامی هم همراه ما بود، با مقاومت اراذل و اوباش آن محل مواجه شده و آن ها به ما حمله کردند و ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی افزود: متاسفانه دادورز شورا صدمه جدی دید و از ناحیه سر دچار شکستگی شد و ۱۵ بخیه خورد. بنده و مامور نیرو انتظامی هم آسیب بدنی دیدیم. دادورز اجرای احکام فرد بسیار جسور و پیگیر و مسئولی بود و با توجه به صدمه ای که دیده بود ملک مورد اشاره را با کمک مامور نیروی انتظامی تخلیه و حکم را جرا کرد.
همدانی با اشاره به اینکه آن محل پاتوق اراذل اوباش و مافیای مواد مخدر Drugs است گفت: در ابتدای کار با توجه به اینکه محل نزدیک کلانتری محل است گمان می کردیم تخلیه بدون درد سر انجام می گیرد اما متاسفانه این حادثه Incident بوجود آمد. ما بعد از این اتفاق شکایت کرده ایم اما اقدامات صورت گرفته مناسب نیست و بنده پیگیر مساله هستم.
وی در پایان گفت: وضعیت این محله احتیاج به رسیدگی فوری دارد زیرا معتادان متجاهر به خرید و فروش مواد مخدر اقدام می کنند. هرچند در تابستان گذشته یکسری اقدامات تامینی صورت گرفت اما به نظرم کافی نبود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 238534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟