اعتراف تلخ به کشتن دختر فراری از خانه

شب سه شنبه گذشته، شهروندان در تماس با پلیس 110 از مرگ مشکوک زن 21 ساله ای در منطقه اسماعیل آباد مشهد خبر دادند و عنوان کردند که اطرافیان متوفی قصد دارند بی سروصدا، جسد او را دفن کنند. در پی دریافت این خبر ماموران کلانتری سپاد به محل حادثه عزیمت کردند و با تایید درستی خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. دقایقی از نیمه شب گذشته بود که قاضی احمدی نژاد به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل شدند و به بررسی در این باره پرداختند: آثار کبودی زیر گلوی زن 21 ساله نشان می داد که وی به قتل رسیده است این درحالی بود که هیچ مردی در منزل مسکونی مذکور حضور نداشت بنابراین به دستور مقام قضایی، کارآگاهان چند تن از اطرافیان متوفی را در حالی بازداشت کردند که شواهد نشان می داد قبل از کشف جسد، برادر متوفی با سمند سفید رنگ و در حالی که بسیار مضطرب بود از محل حادثه گریخته است.

فرضیه اصلی پلیس در حالی رنگ واقعیت گرفت که مادر متوفی پرده از ماجرای فرار دخترش از منزل برداشت و گفت: هنگامی که وارد خانه شدم پسرم هراسان از خانه فرار کرد. با این اظهارات و به دستور قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرگرد سلطانیان (افسر پرونده) وارد عمل شدند و تحقیقات خود را برای دستگیری متهم فراری آغاز کردند. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره چگونگی دستگیری این متهم به خراسان گفت: با تکمیل اطلاعات درباره این جنایت، کارآگاهان با ردیابی های پلیسی و تجزیه و تحلیل های کارشناسی، موفق شدند محل اختفای متهم را شناسایی کنند.

سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» افزود: متهم این پرونده در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل در منطقه اسماعیل آباد و درحالی که حیران و سرگردان بود، دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت شد. وی اضافه کرد: متهم در بازجویی ها ضمن اعتراف صریح به ارتکاب قتل گفت: خواهرم چند بار از منزل فرار کرده بود به همین دلیل از مدت ها قبل تصمیم به قتل او گرفته بودم چرا که از حرف های مردم خسته شده بودم و دیگر نمی توانستم این حرف ها را که درباره خواهرم می زدند تحمل کنم تا این که آخرین بار حدود 2 ماه قبل بود که او دوباره از خانه فرار کرد و به همراه یک جوان دیگر به شمال کشور رفت. من هم به مرکز ترک اعتیاد رفتم تا اعتیادم را ترک کنم چون نمی توانستم درحالی که معتاد هستم زندان را تحمل کنم. وقتی 3 روز قبل از مرکز ترک اعتیاد بیرون آمدم، خواهرم نیز به منزل بازگشته بود روز حادثه نیز وقتی وارد خانه شدم او از حمام بیرون آمد من هم بلافاصله او را به اتاق خواب کشاندم و با شالی که دور گردنش بود خفه اش کردم. پس از آن و برای این که صحنه سازی کنم که او بر اثر بخار یا گاز حمام جان باخته است پیکرش را تا کنار حمام کشاندم اما در همین هنگام صدای پای مادرم را شنیدم که از پله ها بالا می‌آمد. من که ترسیده بودم بلافاصله از خانه فرار کردم و با سمند سفید رنگ پدرم فرار کردم که چند ساعت قبل به بهانه رفتن به جایی از او به امانت گرفته بودم! این مقام انتظامی تصریح کرد: بررسی های بیشتر درباره این جنایت همچنان ادامه دارد.

سجادپور

 

کدخبر: 237538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟