به گزارش رکنا، ساعت 12 ظهر یکشنبه 19 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 142 کن از ماجرای مرگ مرموز زن همسایه در خانه خبر داد.

خیلی زود ماموران در صحنه جرم Crime حاضر شدند و با جسد زن جوانی که دست و پاهایش بسته شده بود روبرو شدند و این در حالی بود که دختر 6 ساله مقتول در کنار جسد مادرش اشک می ریخت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات ویژه در صحنه جرم حاضر شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که عاملان جنایت Crime برای سرقت Stealing پای در خانه زن جوان گذاشته اند و کارشناسان پزشکی قانونی نیز با توجه به آثار کبودی روی گردن زن جوان علت مرگ خفگی اعلام کردند.

کارآگاهان در این مرحله زن همسایه را که با پلیس تماس گرفته بود هدف تحقیق قرار دادند و گفت: ثریا زن آرامی بود و چندی پیش به عقد موقت مردی به نام "نظیر" در آمد و همه چیز عادی به نظر می رسید تا اینکه صبح امروز صدای گریه های شیما را شنیدم.

وی افزود: صدای گریه های شیما تمام شدنی نبود به همین به خانه ثریا رفتم و وقتی وارد خانه شدم با صحنه هولناکی روبرو شدم.

دست و پاهای ثریا بسته شده بود دخترش بالای جسد مادرش اشک می ریخت که او را از خانه بیرون آوردم و با پلیس تماس گرفتم.

ماموران در گام بعدی دختر ثریا را مورد بازجویی قرار دادند و شیما 6 ساله گفت: چندی پیش نظیر به خواستگاری پدرم آمد و از مادرم شنیده بودم که نظیر می خواهد جای پدرم را بگیرد تا اینکه صبح امروز نظیر همراه 2 مرد دیگر وارد خانه مان شدند.

وی افزود: دو مرد را نمی شناختم که نظیر از من خواست به حیاط خانه بروم و منتظر بمانم، سرگرم بازی بودم که نظیر و 2 مرد غریبه با سرعت از خانه خارج شدند.

هرچه مادرم را صدا زدم جوابی نشنیدم و وقتی وارد خانه شدم با جسد مادرم روبرو شدم و همه طلاهای مادرم سرقت شده است.

بنا به این گزارش، بازپرس مدیر روستا با توجه بی سرپرست بودن دختر کوچولو دستور داد تا شیما در به بهزیستی منتقل شود و تجسس های ویژه برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 237205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟