طمع زندانی آزاد شده کار دستش داد+عکس

به گزارش رکنا، سردار "احمد علی گودرزی" فرمانده انتظامی استان فارس با اعلام این خبر گفت: چندی پیش ماموران کلانتری "مدرس" شیراز با اقدامات فنی پی بردند که یکی از متهمان سابقه دار به نام محمد پس از آزادی Freedom از زندان Prison فعالتیش را در زمینه سرقت Stealing وسایل داخل خودرو آغاز کرده است.

وی افزود:ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی دست به کار شده و متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه محمد وسایل و مدارک سرقتی زیادی به دست امد.

سردار گودرزی ادامه داد: متهم در بازجویی های ابتدایی به 20 سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس Police آگاهی استان فارس قرار گرفت.

گودرزی گفت: مامووران پلیس آگاهی استان فارس در بازجویی های فنی به 100 سرقت دیگر اعتراف کرد که 47 تن از مالباخته ها در این زمینه شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد، به مردم توصیه کرد: خودرو خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر ، سوئیچ مخفی و ... مجهز کنند و درصورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمان، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 235388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟