زوج جوان در دام خشونت بار توریست ترکیه ای + عکس

به گزارش رکنا، در اولین روز آذرماه سال جاری، زن و شوهری  سوار یک پراید نوک مدادی مسافرکش شدند.
هنوز در  مسیر بودند ناگهان مردی  که کنار راننده نشسته بود به زبان ترکی استانبولی با راننده صحبت کرد و طوری وانمود کرد  که  قصد خرید انگشتر طلایی از راننده دارد و پول زیادی خواهد پرداخت. 
راننده نیز به توریست ترکیه ای که نقش توریست را بازی می کرد یک انگشتر داد و در ازای آن دلار زیادی دریافت کرد و همین کافی بود که  زن و شوهر جوان با دیدن دلارها به طمع بیفتند راننده نیز از فرصت استفاده کرد و به آنها پیشنهاد فروش طلا به این توریست را داد. همسر این مرد خواست النگوهایش را به مرد توریست بدهد اما با مخالفت شوهرش مواجه شد. زمانی که مردی که در ظاهر توریست ترکی بود متوجه شد که شوهر این زن حاضر نیست النگوهای همسرش را در اختیار آن ها قرار دهد، در یک حرکت هماهنگ با راننده خودرو مرد را به بیرون پرتاب کرد و 9 النگوی همسروی را با قیچی از دستش خارج کردند و پس از اینکه زن را به بیرون پرتاب کردند به سرعت با خودرو از محل گریختند. 
این زن و شوهر با مراجعه به دادسرای ناحیه دو تهران از راننده و توریست ترکیه ای  شکایت کردند و این پرونده روی میز بازپرس شاهنگیان از شعبه چهاردهم این دادسرا قرار گرفت. 
با دستور بازپرس تحقیقات توسط ماموران پایگاه دوم آگاهی تهران آغاز شد، کارآگاهان در مرحله اول سوابق همه مجرمانی  را که به این شیوه عمل می کردند مورد بررسی قرار دادند. نخستین کسی که ظن کارآگاهان را به سمت خود کشاند، رامین بود که چندین مورد سرقت Stealing در سوابقش داشت. 
کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود پی بردند که اصغر، پدر رامین نیز با دو مرد دیگر کف زنی می کردند و رامین با دو باجناقش باندی برای سرقت تشکیل دادند و گاهی نیز از همسران خود برای انجام دزدی theft هایشان استفاده می کردند.
اما تعداد مظنون های این پرونده به این جا ختم نشد، چرا که پدرزن رامین نیز با پسرش اقدام به کف زنی می کرد. کارآگاهان در تحقیقات خود دریافتند که این افراد این نوع از سرقت را شغل خود می دانستند. تحقیقات نشان داد اصغر تعداد زیادی خودرو دارد که به نام خودش نیست و هر زمان که گیر می افتاد با پرداخت پولی بیش از میزانی که از سرقت به دست آورده است  می توانست مالباخته را راضی کرده و از زندان افتادن  نجات یابد.
ماموران آگاهی در مرحله بعد فرشید و وحید، برادران مهران را در خانه خود با دستور قضائی دستگیر کردند و آن ها در اظهارات خود منکر انجام سرقت شدند و گفتند که آن ها در کارهای پدر و برادرشان شریک نبودند. 
روز هفتم ماه جاری اصغر با مراجعه به پلیس آگاهی خود را معرفی کرد و دستگیر شد و در اظهاراتش مدعی شد که سرقت ها را با کمک دو دوست خود انجام می داد و فرشید و وحید هیچ گونه نقشی در سرقت های وی ندارند.
وی در خصوص نقش مهران در سرقت هایش گفت: مهران و پدر زنش در ابتدا با من کار می کردند اما باهم به اختلاف خوردیم و او اکنون با باجناق هایش سرقت می کند. 
اصغر در مورد چگونگی انجام سرقت ها گفت: من معمولا به همراه دو نفر از دوستانم به نام های مجید و کرم سرقت ها را انجام می دادم. یکی از ما نقش توریست ترکیه ای را اجرا می کرد، یکی دیگر در نقش مسافر و دیگری در نقش راننده و به این صورت یا پول های مسافران را با دلارهای فاقد ارزش عوض می کردیم  یا در ازای طلا به آن ها پول جعلی می دادیم.
به گزارش رکنا؛ پس از انجام تحقیقات پلیسی، مشخص شد مالباختگان زیادی به این صورت قربانی شدند که اکنون شش نفر از آن ها شناسایی شده اند. این گزارش حاکیست؛ در حال حاضر مجید و کرم تحت تعقیب قضائی قرار دارند و اصغر تا دستگیری آن ها در بازداشت به سر می برد. 
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟