سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing و کیف قاپی از سوی راکبان موتورسیکلت در خیابان های شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباختگان و انجام گشت های هدفمند با همکاری دیگر عوامل انتظامی در مناطق آلوده و جرم Crime خیز پس از چند روز تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام یکی از سارقان کیف قاپ به نام " صابر- ح " را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق شدند، لوازم سرقتی شامل تبلت، تلفن همراه، تعدادی مدارک شناسایی مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ گنجیان مقدم خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به هشت فقره کیف قاپی با همدستی چهار همدست دیگرش اعتراف کرد که با هماهنگی قضایی این افراد نیز دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند و از آنان دو دستگاه موتورسیکلت که در امر سرقت و کیف قاپی استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان از شهروندان خواست: حتی الامکان از حمل پول زیاد خودداری کرده و همیشه کیف همراه خود را با دستی که به سمت دیوار یا جدول خیابان است حمل کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟