اعضای صندوق توسعه ملی در میان احضار شدگان پرونده فیش‌های حقوقی نجومی

حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای در حاشیه دیدار با رئیس کمیته تحقیق و بازرسی جمهوری ارمنستان در جمع خبرنگاران در رابطه با ابلاغ حکم بابک زنجانی اظهار کرد: به طور طبیعی وقتی پرونده از دیوان عالی بر می گردد چنانچه نیاز به ضمایم و یا کسر آماری باشد به شعبه بدوی بر می گردد که ممکن است فاصله زمانی داشته باشد، اگر به شعبه بدوی برگردد همه مطلع می شوند. 

سخنگوی قوه قضاییه درباره فیش های نجومی نیز گفت: در این زمینه بیش از بیست نفر دعوت یا احضار شده اند که ممکن است برخی از احضاریه ها رسمی نباشد. از اعضای صندوق توسعه ملی در بین احضار شدگان بوده است و در حال بررسی است. 
وی افزود: سازمان بازرسی یکسری لیست هایی را داده و سایر دستگاه ها هم لیست هایی را ارایه دادند که در حال راست آزمایی این لیست ها هستیم زیرا برخی از آنها خوداظهاری افراد بوده است و ما در حال انطباق با قانون و با واقعیت هستیم. 
وی درباره شکایت علی مطهری علیه مقام قضایی مشهد که به دادسرای روحانیت ارجاع شده است گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و رسیدگی من در حیطه بررسی نامه ریاست جمهوری بوده است. 
وی درباره توریستی که چهار ماه در دشت کویر ایران ناپدید شده است گفت: اگر موردی توسط مقامات قضایی و انتظامی دستگیر شوند چه داخلی و چه خارجی حتما به خانواده شخص اطلاع خواهیم داد، اگر این شخص خارجی باشد به سفارتخانه و خانواده او اطلاع خواهیم داد و تاکنون موردی به ما اعلام نشده است. 
رکنا: محسنی اژه ای

 

کدخبر: 233914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟