به گزارش رکنا، جمعه هفته گذشته 26 آذر ماه سال جاری ماموران پلیس آبادان در جریان تیراندازی مرگبار در یک جشن عروس در منطقه ایستگاه 12 قدس قرار گرفتند.

ماموران در این مرحله پی بردند که در این تیراندازی پسر جوان به کام مرگ فرو رفته و 2 جوان دیگر که در حال عبور از جلوی مراسم عروسی بودند هدف گلوله قرار گرفته اند.

در این مرحله سرهنگ همت علی ترکرانی جانشین نیروی انتظامی آبادان با توجه به حساس بودن این تیراندازی برای جلوگیری از درگیری طایفه ای بین بزرگان این طایفه ها جلسه ای برگزار کرد و این در حالی بود که شاهدان این تیراندازی خونین سعی بر مخفی کردن عامل این جنایت را داشتند.

ماموران در ادامه به بررسی فیلم جشن عروسی پرداختند و با در دست داشتن تصویر 2 جوان تیرانداز تجسس های فنی کلید زده شد.

تجسس ها فنی نشان از آن داشت که تیراندازی مرگبار با اسلحه کلاشینکف صورت گرفته و ماموران با اقدامات فنی خیلی زود موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان این تیراندازی شدند.

ماموران صبح روز پنج شنبه 2 دی ماه در عملیاتی غافلگیرانه در آبادان دستگیر شدند و در بررسی از مخفیگاه آنها 2 اسلحه کلاشینکف به دست آمد.

تیم پلیسی در تحقیق از 2 پسر جوان که 24 و 26 ساله هستند پی بردند که آنها در زمان تیراندازی در حالت عادی نبوده و نمی دانند کدام یک باعث تیراندازی مرگبار شده اند.

در این مرحله بازپرس پرونده دستور داد تا 2 اسلحه کلاشینکف برای بررسی های دقیق در اختیار تیم کارشناسی قرار گیرد تا مشخص شود کدام یک از 2 جوان باعث مرگ پسر جوان در جشن عروسی شده اند.

بنا به این گزارش، بازپرس پور عسگر 2 متهم جوان را تا روشن شدن ماجرا در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 233832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟