بازداشت 8 زن و مرد در خانه فساد زوج آملی

مرکز فسادی که توسط یک زن وشوهر در آمل اداره می شد فروپاشید و در این خصوص هشت زن و مرد دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، علی طالبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل ازمتلاشی شدن باند خانه فساد در این شهرستان خبر داد و گفت: این باند توسط زن وشوهری درآمل هدایت می شدند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل افزود: در این رابطه هشت نفر توسط اطلاعات و مامورانتظامی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، همچنین دستگاه قضائی این شهرستان با افرادی که باعث سلب آرامش و مزاحم نوامیس مردم شوند به شدت برخوردخواهدکرد.
وی اذعان کرد: با همکاری تیم اداره اطلاعات شهرستان آمل و مازندران، دهیار منطقه کلاکسر آمل و پنج تن از اعضای شورای این منطقه به اتهام اختلاس ۶۶۰ میلیون تومانی دستگیر شدند.
طالبی گفت: این افراد ۷۰۰ میلیون تومان وجوه دولتی که از سوی استانداری به منظور عمران و آبادی این محل اختصاص یافته بود را اختلاس کرده اند و ردپای برخی از مدیران دولتی به این پرونده باز خواهد شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل افزود: متهمان این پرونده همچنین به تضییع حقوق بیت المال به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و اخذ رشوه به مبلغ ۶۰ میلیون تومان اقدام کرده اند.
وی در ادامه بیان کرد: پرونده در شعبه ۳ بازپرسی در حال بررسی است و سه نفر از متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شده اند و پرونده دو نفر از آنان در مرحله تحقیقات است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 233146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟