کشف ۱۳۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق

به گزارش رکنا، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح طرح های ضربتی پلیس Police آگاهی در مقابله جدی با قاچاق Contraband کالا گفت: در سه ماهه گذشته دو عملیات گسترده مبارزه با عاملان تهیه و توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق به اجرا در آمد.
وی افزود: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارزش پلیس آگاهی خراسان رضوی در این دو مرحله عملیات ضربتی ۱۳۲ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و قاچاق که تعداد زیادی از این اقلام دارای برچسب های تقلبی بودند را با دستورات مراجع قضائی از مراکز توزیع و فروش و همچنین قاچاقچیان کشف کردند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: پلیس در این دو عملیات گسترده ۶۰ تن از قاچاقچیان عمده و عاملان توزیع و فروش این اقلام آرایشی را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.
سردار امیری مقدم با اشاره به اهمیت توجه شهروندان به نوع خرید اقلام آرایشی و بهداشتی و ضرورت مراجعه به فروشگاه های مجاز عرضه این محصولات گفت: اقلام آرایشی و بهداشتی رابطه مستقیمی با سلامتی شهروندان دارد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در زمینه برخورد با عاملان قاچاق این اقلام و همچنین تشدید اقدامات کنترلی در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی عزم جدی دارد.
وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فروش و یا تهیه و توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق، تاریخ مصرف گذشته و تقلبی مراتب را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۳۷۰۰ ، ستاد خبری پلیس آگاهی استان و همچنین شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 232669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟