به گزارش رکنا؛ سرهنگ"نادعلی قزلباش" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شرور و قاچاقچی مسلح و فراری که بعد از درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی شهرستان میناب تحت تعقیب دادسرای عمومی و انقلاب و پلیس استان هرمزگان بوده وارد حوزه استحفاظی شهرستان رودبارجنوب شده ،پلیس این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار داد. 
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر Drugs و آگاهی رودبارجنوب، با انجام یکسری کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی ، مخفیگاه وی را شناسایی کردند. 
وی افزود : ماموران با اشراف اطلاعاتی از وضعیت مخفیگاه و پوشش راه های احتمالی فرار Escape این متهم در نهایت نامبرده را در پی یک عملیات مقتدرانه و منسجم پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند. 
سرهنگ قزلباش تصریح کرد : این متهم سابقه دار و فراری به علت سوابق کیفری از قبیل قاچاق Contraband مسلحانه 200 کیلوگرم مواد مخدر ، درگیری مسلحانه با پلیس و مجروح ساختن یک نفر از پرسنل وظیفه شهرستان میناب و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان تحت تعقیب بود. 
فرمانده انتظامی رودبارجنوب در پایان ضمن تقدیر از همراهی خوب مردمی در دستگیری این شرور ،خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اجازه نخواهد داد افراد سودجو و فرصت طلب به اهداف پلید خود دست یابند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 232418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟