سردار روح‌الله نوری در همایش جهادگران بسیج علم و فناوری استان کرمان با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته 19 نفر از عوامل نفوذ در استان کرمان شناسایی و دستگیر شدند افزود: هیچ کدام از این افراد کرمانی نیستند و کار آنها دوستی با افراد موثر در جامعه و تاثیرگذاری بر فکر و اندیشه انها بود تا جهت فکری انها را از حمایت و همراهی با انقلاب به بی اعتنایی و یا مخالفت تغییر دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان با تاکید بر اینکه مسئله نفوذ در کشور یک واقعیت جدی است گفت این افراد اعتراف کردند در چند سال فعالیت خود تلاش میکردند با افراد مشخص‌ شده طرح دوستی بریزند و سپس آنها را به عنوان سفر گردشگری به خارج از کشور می بردند تا در انجا موضوعات ضد اسلامی و ضد‌ انقلابی خود را به آنها دیکته ‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عوامل نفوذ در جهت تغییر گفتمان دینی و انقلابی کشور حرکت می‌کنند گفت: آنها از سوژه‌های خود می‌خواهند هر جا بحث استقلال و دستاوردهای نظام به میان می آید طرفداری نکرده و موضع‌گیری نکنند و نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه عدم موضع‌گیری در بحث استقلال و دست‌آوردهای کشور از مصادیق نفوذ است افزود: امسال نیز آخرین عضو یکی از گروه‌های نفوذ در استان که از سه سال پیش فعالیت می‌کردند دستگیر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟