بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان عنبر آباد از دستگیری سه اراذل و اوباش این منطقه در درگیری مسلحانه با مامورین نیروی انتظامی خبر داد و گفت: متهم اصلی در پرونده سیاه خود چندین فقره تیراندازی ایذایی به قصد رعب و وحشت دارد.

سجاد افشار منش بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبر آباد  از دستگیری سه اراذل و اوباش این منطقه در درگیری مسلحانه با مامورین نیروی انتظامی خبر داد و گفت: متهم اصلی در پرونده سیاه خود چندین فقره تیراندازی ایذایی به قصد رعب و وحشت دارد.

وی تیراندازی ایذایی به قصد رعب و وحشت در جامعه را محاربه دانست وهشدار داد: با مخلان نظم و امنیت با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

این مقام قضایی در تشریح جزئیات این خبر اضافه کرد: پس از اعلام وصول گزارشی مبنی بر حضور این اراذل و اوباش در سطح شهر و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان،مامورین پلیس Police اطلاعات به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مامورین در محل این افراد مسلح اقدام به تیر اندازی و فرار Escape کردند که پس از یک تعقیب وگریز چند ساعته مامورین موفق به دستگیری این اراذل و اوباش شدند.

افشار منش با بیان اینکه متهمین با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شده‌اند، افزود: در هنگام دستگیری از متهمان دو قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات از انها کشف و توقیف شد.

این مقام قضائی تاکید کرد: تیر اندازی به قصد رعب و وحشت در بین مردم محاربه محسوب می شود و دستگاه قضائی به شدت با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت دختران زیبا در آتلیه های زیرزمینی عکاسی

نمی خواهم هووی جاری ام شوم

90 روز شکنجه وقیحانه زن 43 ساله در آپارتمان دوست پسرش +عکس

اسلحه کشی زن بیوه روی مردان مزاحم +فیلم گفتگو با این زن و عکس

عجله عجیب دختر و پسر دانشجو برای جدایی / دختر: تا دو سال قبل از عقد عروسک‌بازی می‌کردم

فیلم اتفاقی از تصادف وحشتناک و مرگبار هیوندا النترا در مشهد+ عکس

 

فیلم مرد مورچه ای را در 30 دقیقه ببینید + دانلود رایگان

کار خیرخواهانه خواننده زن جوان + عکس

بازیگری که در ۸۰ سالگی سیاستمدار شد +عکس

 

کدخبر: 229921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟