به گزارش رکنا، چندی پیش مرد 44 ساله ای با مراجعه به ماموران پلیس آگاهی شهر آبادان از ماجرای گرفتار شدن در دام 2 زورگیر قمه به دست خبر داد.

این مرد در تحقیقات ابتدایی گفت: در ایستگاه 8 کوی قدس بودم که 2 جوان موتور سوار به بهانه پرسیدن آدرس به سمتم آمدند که ناگهان یکی از آنها قمه ای از زیر لباسش بیرون کشید و روی گردنم گذاشت و با تهدید به مرگ اقدام به سرقت گوشی موبایلم کردند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی آبادان به دستور سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان برای دستگیری 2 جوان قمه به دست وارد عمل شدند.

تیم ویژه در گام نخست پی بردند که افراد دیگری هدف زورگیری های خشن این 2 جوان موتور سوار قرار گرفته اند که در این مرحله کارآگاهان آلبوم مجرمان سابقه دار را پیش روی طمعه های این زورگیران قرار دادند و مشخص که 2 سارق موتورسوار تازه کار هستند.

کارآگاهان در کاوش های بعدی به سراغ دوربین های مداربسته در محل های سرقت رفتند و خیلی زود تصویر 2 زورگیر موتور سوار که برادر هستند به دست آمد.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران به ردیابی 2 زورگیر تازه کار بپردازند و مخفیگاه آنها در منطقه ذوالفقاری شناسایی شد و 2 برادر در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

احمد 23 ساله و محمد 21 ساله ابتدا خود را بی گناه معرفی می کردند، اما وقتی در برابر فیلم  سرقت قرار گرفتند به ناچار لب به اعتراف گشودند.

احمد  گفت: به خاطر شرایط مالی مجبور به دزدی شدیم تا بتوانیم در هزینه های زندگی به خانواده مان کمک کرده باشیم اما پس از دومین سرقتمان دستگیر شدیم.

بنا به این گزارش، 2 زورگیر جوان پس از تحقیقات نهایی در اداره پلیس آگاهی آبادان به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 229544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟