شب گذشته یکی از گشت های کلانتری انتقلاب در حال گشتزنی در محدوده مذکور بود که مشاهده کردند فردی در حال باز کردن در یک خودروی سواری است و سعی دارد این کار را در نهایت سکوت انجام دهد.

این اقدام ماموران را واداشت تا برای بررسی موضوع، به سمت وی تغییر مسیر دهند اما زمانی که این فرد خودروی پلیس Police را دید، با پای پیاده از محل گریخت و همین حرکت کافی بود تا ماموران گشت انتظامی وی را به اتهام سرقت Stealing تحت تعقیب قرار دهند.

از آنجا که احتمال داشت در تاریکی شب این سارق موفق به فرار Escape شود، ماموران با شلیک تیر هوایی وی را زمینگیر و دستگیر کردند.

با صدای شلیک ماموران، اهالی محله مذکور به خیابان آمده و در این میان مالک خودرویی که متهم سعی داشت در آن را باز کند، نیز به خیابان آمده و خودروی خود را شناسایی کرد و به ماموران گفت چند شب پیش نیز یکی دیگر از خودروهای این محدوده به سرقت رفته است.

بر همین اساس، متهم به همراه شاکی به کلانتری منتقل شدند و با شکایت مالک خودرو تحقیقات از متهم آغاز شد و در نهایت وی به جرم Crime خود مبنی بر سرقت خودرو به روش غر کردن در سمت راننده اعتراف کرد.

سرهنگ امیری راد، کلانتر محله انقلاب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با اعتراف وی پرونده تکمیل و متهم برای تحقیقات پیرامون سرقت های احتمال دیگر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام زشت داماد با خواهر زنش+ عکس

قاچاقچیان دوست خودشان را با اره برقی تکه تکه کردند+عکس

حضور روح یک زن در عکس یادگاری یتیم خانه+تصاویر

شب تولدم 19 سالگی ام در خانه فرزاد تمام هستی ام را از دست دادم

وقتی کسی در خانه نبود این مرد با دوست دخترش پنهانی به آنجا می رفتند +عکس

جزئیات گرفتار شدن هولناک 2 دختر دانشجو در سیلاب خرم آباد + عکس قربانیان

 

عروسک هایی که ندانسته می شکنند / روایت دخترانی که در سن کودکی باید به اتاق حجله بروند!+عکس و فیلم

پولدارترین چهره های زیر 30 سال دنیای سینما و موسیقی چه کسانی هستند؟ +عکس

جشن تولد 750 نفری خانم بازیگر در بهترین شب زندگی اش +عکس

 

کدخبر: 229442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟