دستگیری کیف قاپ هایی که تحت تعقیب پلیس 11 شهر بودند

سرهنگ محمد کارگر جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی مراجعه مکرر چند نفر از شهروندان به کلانتری های این شهرستان و اعلام شکایت مبنی بر کیف قاپی از سوی سرنشینان دو دستگاه خودرو زانتیا و پژو پارس ،پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس Police قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که سارقان دارای سابقه کیفری بوده و به تازگی از زندان Prison آزاد شده اند، بنابراین پس از ترسیم چهره فرضی سارقان با راهنمایی شکات ، تصاویر آن ها در اختیار نیروهای گشت قرار گرفت.

سرهنگ کارگر افزود: ماموران با انجام گشت زنی های نامحسوس در مناطقی که احتمال تردد سارقان در آن جا بود به یک دستگاه خودروی زانتیا که در مقابل یک منزل ویلایی در منطقه "اهری "فردیس پارک شده بود مشکوک شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی و با رعایت موازین قانونی و شرعی وارد منزل شدند، افزود: یکی از افراد که قصد آتش زدن منزل و فرار Escape را داشت با هوشیاری ماموران دستگیر و به همراه دو نفر دیگر که در آن جا حضور داشتند به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ کارگر خاطر نشان ساخت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ، مقادیر زیادی اموال مسروقه ،لوازم منزل، کارت عابر بانک ، مدارک شناسایی ، طلا و جواهر مسروقه ، لپ تاب ،ساعت مچی و... کشف شد.

وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی ماموران معترف شدند که پس از آزادی Freedom از زندان با تشکیل یک باند سه نفره با یک دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه خودرو پزو پارس با سفر به شهرهای مختلف کشور و گشت زنی در سطح معابر و خیابان های خلوت اقدام به کیف قاپی کرده و سپس اموال سرقتی را با قیمتی کمتر از قیمت واقعی به دو نفر مالخر می فروختند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در خاتمه گفت: متهمان به 41 فقره کیف قاپی در شهرستان های فردیس ، سنندج ، همدان ، بندرانزلی، تنکابن ، رامسر ، مشهد مقدس و قم اعتراف کردند.

گفتنی است،متهمان که از سوی پلیس آگاهی قم ، خرم آباد ، ملارد و شهریار تحت تعقیب بودند ، پس از رسیدگی قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

زیبا کاری کرد که شوهرم نسبت به من سرد شد/ او و شوهرم در ویلای شمال دستگیرشدند

اعتراف 2 برادر به کشتن 2 خواهرشان که مشکل اخلاقی داشتند / 2 جسد زن در اطراف شیراز دفن شده بودند

زن جوان از کشتن پسر خردسالش فیلم گرفت و برای شوهر فراری از خانه فرستاد + عکس

سقوط مرگبار 2 دانشجو دختر به کانال آب هنگام سیلاب در خرم آباد + فیلم و عکس

تازه از زنم جدا شده بودم که گرفتار رفتارهای شیطانی دختر 20 ساله شدم

 

دورهمی دوستانه 5 بازیگر زن ایرانی در آشپزخانه پرتغالی+عکس

پسر بازیگر مشهور ایرانی کافی شاپ خود را تاسیس کرد +عکس

عکس جدید آزاده نامداری از همسر و دختر سی و چند روزه اش گندم! +عکس

 

کدخبر: 229335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟