آزادی از بند زندان دزدان برای سرقت های سریالی

با شکایت های ارایه شده از سویمردم در خصوص سرقت Stealing های مکرر لوازم داخلی خودرو و همچنین تحقیقات ماموران پیرامون این سرقت ها، تیمی از ماموران وارد عمل شده و طی این بررسی ها مشخص شد که تمامی سرقت ها به شیوه خم کردن در سمت راننده صورت گرفته است و این مساله ظن ماموران را بر اینکه سرقت ها از سوی یک سارق صورت گرفته باشد قوی تر کرد.

به این ترتیب تحقیقات و بررسی های شبانه روزی ادامه یافت تا اینکه شب گذشته ماموران هنگام گشتزنی در محدوده میدان 48 فرجام یک موتورسوار را که با وسیله نقلیه مشکی رنگش اقدام به سرقت از یک خودرو به همان شیوه مذکور کرده بود، دیده و برای دستگیری وی اقدام کردند.

موتورسوار مذکور که یک کیف مشکی رنگ نیز همراهش بود با دیدن ماموران سعی در فرار Escape داشت که با سرعت عمل ماموران ناکام مانده به پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد که در بازرسی از داخل کیف مذکور 6 دستگاه ضبط خودروی مسروقه که همان شب به سرقت برده بود کشف و ضبط شد.

سرگرد علی پرویزی، رییس کلانتری 136 فرجام، در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: متهم که "ر" نام داشت به همراه اموال و ابزار آلات مکشوفه به کلانتری 136 فرجام منتقل و تحت بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که مدت 2 سال زندان Prison بوده و پس از رهایی از زندان مجددا به سراغ سرقت های خود رفته و تا کنون نیز 9 فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده خیابان فرجام انجام داده است.

وی افزود: متهم در اعترافاتش بیان کرد که اموال مسروقه را در میدان شوش به مالخران اموال مسروقه می فروخته است که با اعتراف صریح متهم پرونده تکمیل و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

زیبا کاری کرد که شوهرم نسبت به من سرد شد/ او و شوهرم در ویلای شمال دستگیرشدند

اعتراف 2 برادر به کشتن 2 خواهرشان که مشکل اخلاقی داشتند / 2 جسد زن در اطراف شیراز دفن شده بودند

زن جوان از کشتن پسر خردسالش فیلم گرفت و برای شوهر فراری از خانه فرستاد + عکس

سقوط مرگبار 2 دانشجو دختر به کانال آب هنگام سیلاب در خرم آباد + فیلم و عکس

تازه از زنم جدا شده بودم که گرفتار رفتارهای شیطانی دختر 20 ساله شدم

 

دورهمی دوستانه 5 بازیگر زن ایرانی در آشپزخانه پرتغالی+عکس

پسر بازیگر مشهور ایرانی کافی شاپ خود را تاسیس کرد +عکس

عکس جدید آزاده نامداری از همسر و دختر سی و چند روزه اش گندم! +عکس

 

کدخبر: 229320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟