کلاهبرداری 200 هزار دلاری 2 خارجی در شیراز

سردار احمدعلی گودرزی گفت: فردی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی شهرستان شیراز مدعی می شود که دو تبعه خارجی از وی 200 هزار دلار کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران مجرب این پلیس، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: با توجه به سرنخ های موجود و نیز انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، ماموران موفق شدند متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی ضمن اعتراف به جرم خود، درباره شیوه کلاهبرداری معترف شدند اکثراً سوژه های خود را معمولا از تاجران و مسافران به خارج از کشور،‌ انتخاب می کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان فارس ادامه داد: متهمان به سوژه های خود می گفتند، قادر هستند با خارج کردن یک سری مواد از اسکناس واقعی و نیز انجام فعل و انفعالات شیمیایی، آن را به چهار اسکناس واقعی تبدیل کنند.

وی بیان کرد: کلاهبرداران هنگام انجام عملیات شیمیایی بر روی اسکناس های واقعی که با حضور صاحب آن صورت می گرفت، در فرصتی مناسب بسته های اسکناس واقعی را با بسته های جعلی تعویض می کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از این دو کلاهبردار، 16 بسته 500 برگی کاغذ های سیاه جعلی جهت تولید اسکناس های 100 یورویی (مجموعا 800 هزار یورو)، دو قوطی فلزی حاوی پودر و مواد شیمیایی و تعدادی دستکش و ماسک یک بار مصرف کشف شد.

سردار گودرزی در خاتمه گفت: تحقیقات در این زمینه برای شناسایی دیگر شاکیان پرونده از سوی پلیس ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دستگیری پسر بچه عربستانی به خاطر چت تصویری با مدل آمریکایی + عکس

قتل ماساژور جوان در خانه مجردی اش / این حادثه در شرق تهران رخ داد+ عکس

امیر ماهان 3 ساله گمشده است / اگر این کودک را دیده اید با پلیس نور تماس بگیرید + عکس

فیلم لحظه ترور یک قاضی

وقتی فهمیدم آرزو با پسرها قمار بازی می کند دنیا روی سرم خراب شد / پایان زشت 3 سال زندگی در خانه مجردی هومن

نمایی دیدنی از حضور بازیگر معروف زن و همسر مشهورش در کنسرت فرزاد فرزین +عکس

عکس سلفی بازیگر معروف زن ایرانی با یک کانگورو در خارج از کشور! +عکس

عکس چهره تکیده بازیگر معروف ایرانی زیر گریم خاص! +عکس

 

کدخبر: 227496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟